Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Trayde
Opdrachtgever:
Fontys Hogeschool Tilburg
Bureau:
Connect-it
Datum eerste publicatie:
07/12/2015
url:
https://popapp.in/w/projects/561bf70393c57ad539eb0576/mockups
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Frederique Goverde, Wilke Hop, Charlotte Geven, Rosanne van Poppel, Celine de Kanter, Marleen Heijdra
Art Direction / Design:
Frederique Goverde, Wilke Hop, Charlotte Geven, Rosanne van Poppel, Celine de Kanter, Marleen Heijdra
Copy / Redactie:
Frederique Goverde, Wilke Hop, Charlotte Geven, Rosanne van Poppel, Celine de Kanter, Marleen Heijdra
Interaction Design:
Frederique Goverde, Wilke Hop, Charlotte Geven, Rosanne van Poppel, Celine de Kanter, Marleen Heijdra
Technische realisatie:
Frederique Goverde, Wilke Hop, Charlotte Geven, Rosanne van Poppel, Celine de Kanter, Marleen Heijdra
Account:
Frederique Goverde, Wilke Hop, Charlotte Geven, Rosanne van Poppel, Celine de Kanter, Marleen Heijdra
Verantwoordelijk bij klant:
Frederique Goverde, Wilke Hop, Charlotte Geven, Rosanne van Poppel, Celine de Kanter, Marleen Heijdra


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
De app kan gefilterd worden op locatie en op waarde van het aangeboden product. De gebruiker van de app kan één of meerdere foto’s van het product uploaden. Ook moet de gebruiker een korte beschrijving toevoegen. In deze beschrijving komen een aantal punten naar voren die de gebruiker moet invullen zoals; aanschafprijs, tweedehandsprijs en de staat van het product. Tevens voegt de gebruiker de waarde van het aangeboden product toe, zodat alleen producten van dezelfde waarde verschijnen in het sw
Voor/over product of dienst
Over Trayde Er is niks zo leuk als het krijgen van nieuwe spullen. Om dit gevoel van geluk te blijven ervaren, zonder de bodem van je portemonnee te zien, is Trayde ontwikkeld. Deze app zorgt er op een leuke en eenvoudige manier voor dat wij allemaal het geluk van nieuwe, gratis spullen kunnen blijven ervaren! Elke dag opnieuw. Ruil voortaan je oude spullen tegen iets anders, iets nieuws voor jou. Door te swipen in Trayde komen de leukste, gaafste, hipste, oudste en gekste spullen voorbij. Maak
Doelgroep(en)
De doelgroep betreft zowel mannen als vrouwen in de leeftijd van 20 tot 30 jaar (rond de 2 miljoen mensen) verspreid over Nederland. De doelgroep kan variëren van thuiswonend, op zichzelf tot samenwonend met eventueel al kinderen. Over het algemeen heeft de doelgroep weinig tijd en niet heel erg veel te besteden. Ze hebben namelijk al een baan of zijn nog druk bezig met hun opleiding. De doelgroep is in het bezit van een smartphone en/of tablet en is op de hoogte van applicaties. Voor deze groep