Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
AH-BounsApp
Opdrachtgever:
B302
Bureau:
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Datum eerste publicatie:
21/01/2016
url:
http://n.v.t.
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Kevin Atsma, Ferry Helmig, Laurens Derks
Art Direction / Design:
Kevin Atsma
Copy / Redactie:
n.v.t
Interaction Design:
Kevin Atsma
Technische realisatie:
n.v.t.
Account:
Ferry Helmig, Laurens Derks
Verantwoordelijk bij klant:
Ferry Helmig, Laurens Derks
Overigen:
n.v.t


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
De Albert Heijn is een van de grootste supermarktketens van Nederland, met een uniek kortingsmodel, namelijk de Albert Heijn bonuskaart. Wat opvalt bij supermarkten, Albert Heijn bij uitstek, is dat je veel verschillende gevraagd wordt bij het afrekenen. Het bonnetje, koopzegels, spaarzegels, bonuskaart, elk worden ze apart aan je gevraagd en dit is onhandig. De nieuwe BonusApp richt zich op het wegnemen van deze vraagstukken.
Voor/over product of dienst
De vernieuwde Albert Heijn BonusApp maakt gebruik van Near-Field Communication (NFC) techniek. Met de nieuwe BonusApp kun je meteen afrekenen wanneer je je bankgegevens koppelt en alles wat normaal gevraagd wordt bij de kassa wordt ingeladen op je telefoon. Automatisch je koopzegels, spaarzegels, bonnetje en bonuskaart. Alles opgeslagen in de cloud. Ook erg milieubewust door minder geprintte bonnetjes, zegeltjes en bonuskaarten.
Doelgroep(en)
De doelgroep van de nieuwe Albert Heijn BonusApp zijn supermarktgebruikers met een smartphone. Het gebruik van een smartphone in ons alledaags leven is vrijwel niet weg te denken, en door het gebruiken van de nieuwe BonusApp worden de vele vragen bij de kassa weggenomen.