Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Nike - Run the line
Opdrachtgever:
Willem de Kooning Academie / Czar digital
Bureau:
Willem de Kooning Academie
Datum eerste publicatie:
29/01/2016
url:
https://vimeo.com/153487569
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Lex Segers, Jochem van Schip, Sjors Roovers, Matthias Wentink
Art Direction / Design:
Lex Segers, Jochem van Schip, Sjors Roovers, Matthias Wentink
Copy / Redactie:
Lex Segers, Jochem van Schip, Sjors Roovers, Matthias Wentink
Interaction Design:
Lex Segers, Jochem van Schip, Sjors Roovers, Matthias Wentink
Technische realisatie:
Lex Segers, Jochem van Schip, Sjors Roovers, Matthias Wentink
Account:
Teun Castelein
Verantwoordelijk bij klant:
Teun Castelein


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Nike daagt je uit om de tram het nakijken te geven. Via de nieuwste technologie stuurt de abri een pushbericht via de Nike+ app met de uitdaging om de tram te verslaan. Blijf wachten op de tram of sprint naar de volgende halte om een record neer te zetten. Degene met de beste tijd krijgt eeuwige faam en nieuwe gear uit de Nike Running collectie. Tientallen wachtende, twee abri’s, één tramlijn en één kans.
Voor/over product of dienst
Nike en JCDecaux
Doelgroep(en)
Nike+ running app gebruikers.