Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Foodroulette
Opdrachtgever:
University of Twente - HMI group
Bureau:
-
Datum eerste publicatie:
28/01/2016
url:
http://hmi.ewi.utwente.nl/
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Maria Kanov, Tobias Bernard, Liannisly Reyes, Waheed Ud Din Siddiqui, Bart Schreuder Goedheijt, Marc-Philipp Böckle
Art Direction / Design:
-
Copy / Redactie:
-
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
-
Verantwoordelijk bij klant:
-
Overigen:
Gijs Huisman (Blokcoördinator Mediatechnology)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Foodroulette is een platform voor restaurants dat de menukaart aan de persoonlijke wensen van een klant aanpast.
Voor/over product of dienst
De consument kan met behulp van een app aangeven welke ingrediënten hij/zij lekker of niet lekker vindt. Ook kan de consument eventuele allergieën of dieetwensen kwijt.

De consument kan bij door Foodroulette ondersteunde restaurants 'inchecken' door de telefoon op de tafel te leggen. Het menu van het restaurant wordt dan aangepast naar de smaak van de consument.

Ook biedt het 'SurpriseMe'. Deze functie kiest automatisch de best matchende gerechten, maar laat dat nog niet zien aan de consument
Doelgroep(en)
- Restauranthouders
- Consumenten met specifieke allergieën, smaak- of dieetwensen.
- Toeristen die moeite hebben met het vertalen van menukaarten.