Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Puma Dibs
Opdrachtgever:
Willem de Kooning
Bureau:
Jamy en Mick
Datum eerste publicatie:
30/01/2016
url:
http://ourportfol.io
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Mick Jongeling & Jamy van Baarsel
Art Direction / Design:
Mick Jongeling & Jamy van Baarsel
Copy / Redactie:
Mick Jongeling & Jamy van Baarsel
Interaction Design:
Mick Jongeling & Jamy van Baarsel
Technische realisatie:
Mick Jongeling & Jamy van Baarsel
Account:
Mick Jongeling & Jamy van Baarsel
Verantwoordelijk bij klant:
Mick Jongeling & Jamy van Baarsel


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Puma Dibs stimuleert hardlopers om een extra uitdaging te zoeken in hun hardlooproute. Door de wereld te verdelen in blokken van 10 bij 10 meter wordt een speelveld in kaart gebracht, die hardlopers kunnen claimen door er zo snel mogelijk over heen te rennen.
Door eerdere geclaimde gebieden in kaart te brengen, kunnen de hardlopers zien wanneer zij zichzelf extra moeten pushen om de lat hoger te leggen voor diegene die de route na hun lopen.
Voor/over product of dienst
Door de accelerometer van de smartphones te combineren met een GPS Grid, wordt het speelveld ingevuld met persoonlijke en publieke records, die altijd kunnen worden bekeken en verbroken. Met Puma Dibs kom je erachter wie de snelste is op het laatste sprint naar huis, wie de pionier is op een route en wie de snelste in jouw stad is.
Doelgroep(en)
Hardlopers, sportieve mensen, prestige gedreven mensen, fanatiekelingen, mannen en vrouwen tussen de 16 a 34 jaar.