Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Hartstocht 2015
Opdrachtgever:
a.s.r. ziektekosten
Bureau:
Pool Worldwide
Datum eerste publicatie:
05/11/2015
url:
http://www.dehartstocht.nl
Categorie:
Social Media
Content
Digital Campaign

Credits

Concept:
Pool Worldwide
Art Direction / Design:
Pool Worldwide
Copy / Redactie:
Pool Worldwide
Interaction Design:
Pool Worldwide
Technische realisatie:
Pool Worldwide
Account:
Pool Worldwide
Verantwoordelijk bij klant:
Bob Stehmann, Miriam Martinus, Hella de Weger en Gina ter Elst
Overigen:
RTL Nederland, Blue Mango interactive, MediaReverse en Speak Easy Agency


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De Hartstocht ging de strijd aan met doodsoorzaak nummer 1 bij vrouwen: hart- en vaatziekten. Bekend en onbekend Nederland werd daarom via social media opgeroepen om gedurende 7 weken het blauwe pluchen hart (incl. gps tracker) mee te nemen, zoveel mogelijk kilometers in binnen- en buitenland af te leggen en weer door te geven.
Dit alles om geld in te zamelen voor noodzakelijk onderzoek. De unieke tocht was volledig online te volgen en per afgelegde kilometer doneerde zorgverzekeraar Ditzo € 10,-.
Voor/over product of dienst
Het product betreft de Ditzo zorgverzekering 2015-2016. Deze zorgverzekering is opgebouwd uit een basisverzekering, die uitgebreid kan worden met aanvullende verzekeringen (ZorgGoed, ZorgBeter, ZorgBest), Tanddekkingen (Tandgoed, TandBeter, TandBest) en een bril/lenzen abonnement.

De propositie van de Ditzo zorgverzekering is een zorgverzekering met 100% vrije keuze voor ziekenhuizen en specialisten, ook wel een restitutiepolis genoemd.
Doelgroep(en)
Ditzo richt zich op de zelfredzame, digitale doelgroep, waaronder ondernemende jongeren en de actieve, jonge gezinnen die eind 2015 overwegen om over te stappen. Leeftijd 18-65 jaar.
Een brede doelgroep met 1 ding gemeen: een beetje eigenwijs, digitaal en openstaand om te switchen.
Naast een goede service, willen zij de beste deal, zijn ze rationeel en prijssensitief. Ze gaan primair voor ‘value for money’ en zijn bereid te switchen bij een juiste prijs-kwaliteitverhouding.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
De Hartstocht ging de strijd aan met doodsoorzaak nummer 1 bij vrouwen: hart- en vaatziekten. Bekend en onbekend Nederland werd daarom via social media opgeroepen om gedurende 7 weken het blauwe pluchen hart (incl. gps tracker) mee te nemen, zoveel mogelijk kilometers in binnen- en buitenland af te leggen en weer door te geven.
Dit alles om geld in te zamelen voor noodzakelijk onderzoek. De unieke tocht was volledig online te volgen en per afgelegde kilometer doneerde zorgverzekeraar Ditzo € 10,-.
Voor/over product of dienst
Het product betreft de Ditzo zorgverzekering 2015-2016. Deze zorgverzekering is opgebouwd uit een basisverzekering, die uitgebreid kan worden met aanvullende verzekeringen (ZorgGoed, ZorgBeter, ZorgBest), Tanddekkingen (Tandgoed, TandBeter, TandBest) en een bril/lenzen abonnement.

De propositie van de Ditzo zorgverzekering is een zorgverzekering met 100% vrije keuze voor ziekenhuizen en specialisten, ook wel een restitutiepolis genoemd.
Doelgroep(en)
Ditzo richt zich op de zelfredzame, digitale doelgroep, waaronder ondernemende jongeren en de actieve, jonge gezinnen die eind 2015 overwegen om over te stappen. Leeftijd 18-65 jaar.
Een brede doelgroep met 1 ding gemeen: een beetje eigenwijs, digitaal en openstaand om te switchen.
Naast een goede service, willen zij de beste deal, zijn ze rationeel en prijssensitief. Ze gaan primair voor ‘value for money’ en zijn bereid te switchen bij een juiste prijs-kwaliteitverhouding.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
De Hartstocht ging de strijd aan met doodsoorzaak nummer 1 bij vrouwen: hart- en vaatziekten. Bekend en onbekend Nederland werd daarom via social media opgeroepen om gedurende 7 weken het blauwe pluchen hart (incl. gps tracker) mee te nemen, zoveel mogelijk kilometers in binnen- en buitenland af te leggen en weer door te geven.
Dit alles om geld in te zamelen voor noodzakelijk onderzoek. De unieke tocht was volledig online te volgen en per afgelegde kilometer doneerde zorgverzekeraar Ditzo € 10,-.
Voor/over product of dienst
Het product betreft de Ditzo zorgverzekering 2015-2016. Deze zorgverzekering is opgebouwd uit een basisverzekering, die uitgebreid kan worden met aanvullende verzekeringen (ZorgGoed, ZorgBeter, ZorgBest), Tanddekkingen (Tandgoed, TandBeter, TandBest) en een bril/lenzen abonnement.

De propositie van de Ditzo zorgverzekering is een zorgverzekering met 100% vrije keuze voor ziekenhuizen en specialisten, ook wel een restitutiepolis genoemd.
Doelgroep(en)
Ditzo richt zich op de zelfredzame, digitale doelgroep, waaronder ondernemende jongeren en de actieve, jonge gezinnen die eind 2015 overwegen om over te stappen. Leeftijd 18-65 jaar.
Een brede doelgroep met 1 ding gemeen: een beetje eigenwijs, digitaal en openstaand om te switchen.
Naast een goede service, willen zij de beste deal, zijn ze rationeel en prijssensitief. Ze gaan primair voor ‘value for money’ en zijn bereid te switchen bij een juiste prijs-kwaliteitverhouding.