Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Libresse Play Fearless
Opdrachtgever:
Libresse
Bureau:
Het PR Bureau
Datum eerste publicatie:
25/09/2015
url:
https://www.instagram.com/libressenl/
Categorie:
Game

Credits

Concept:
Vivian Sneep, Omar Kbiri
Art Direction / Design:
Maren Bruin
Copy / Redactie:
Nina Aaldering
Interaction Design:
Omar Kbiri
Technische realisatie:
Het PR Bureau
Account:
Vera Möhrlein, Camiel Overgaauw, Viola Welling
Verantwoordelijk bij klant:
Marian Bron, Mariska Foekema
Overigen:
Community management: Isobar


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
‘Live Fearless’ betekent je door niets laten tegenhouden, ook niet door ongesteld zijn. Om meiden te stimuleren fearless in het leven te staan lanceerden we ‘Play Fearless’. Een game, geïnspireerd op ‘truth or dare’, maar in een modern jasje en te spelen via het Instagram-kanaal @LibresseNL. Daar taggen vriendinnen elkaar in speelkaarten om opdrachten uit te voeren. Elf grote social media-bekendheden, daagden via posts hun volgers uit of deelden video’s waarin ze zelf truths en dares uitvoerden.
Voor/over product of dienst
Het assortiment maandverband en inlegkruisjes van Libresse biedt een perfecte pasvorm, optimale zekerheid en comfort. Libresse wil haar doelgroep aanmoedigen alle uitdagingen in het leven aan te grijpen en zich door niets te laten tegenhouden. De Play Fearless-campagne richt zich op vrouwen tussen de 16 en 24 jaar, speelt in op de kracht van vriendschappen en moet meiden door middel van fun content uitdagen om nieuwe dingen te proberen en samen plezier te hebben.
Doelgroep(en)
Jonge vrouwen tussen de 16 en 24 jaar. Zij zien femcare producten als een zeer emotionele categorie. Alles draait om risicovermindering, veiligheid, een betrouwbaar product en een merk dat een positief gevoel uitstraalt. De doelgroep is bezig om alles uit het leven te halen wat er in zit. En willen vol zelfvertrouwen alles kunnen doen wat ze willen. Ze zijn bovendien digitaal en zeer mobile en tablet georiënteerd.