Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Plaspauze
Opdrachtgever:
De Persgroep
Bureau:
TBWA\NEBOKO
Datum eerste publicatie:
28/05/2015
url:
http://-
Categorie:
Innovation
Media

Credits

Concept:
Rogier Verbeek, Matthijs Schoo
Art Direction / Design:
Rogier Verbeek
Copy / Redactie:
Matthijs Schoo
Interaction Design:
Yellowspot
Technische realisatie:
Unbranded
Account:
Valerie Dekeuwer, Robert Volten, Sami Mika
Verantwoordelijk bij klant:
Willem-Albert Bol, Stefanie van Rootselaar, Dorien Ellenbroek
Overigen:
...


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Adverteerders zetten massaal in op TV. Zonde van hun budget, want veel mensen doen tijdens de reclame even iets anders. Idee: We laten adverteerders tijdens de SAN uitreiking zien dat zij beter bij de Persgroep kunnen adverteren. We geven 50 adverteerders een badge. Ze denken dat dit een VIP pas is, maar bij toiletbezoek wordt de badge gedetecteerd door een sensor en begint “toevallig” hun eigen commercial te spelen. Deze wordt onderbroken door een persoonlijke boodschap van de Persgroep.
Voor/over product of dienst
De Persgroep Media is uitgever van nationale, regionale én lokale nieuwsmerken zoals AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, De Twentsche Courant Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC en ruim 200 huis-aan-huiskranten.
Doelgroep(en)
Adverteerders en hun (media)bureaus.


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Adverteerders zetten massaal in op TV. Zonde van hun budget, want veel mensen doen tijdens de reclame even iets anders. Idee: We laten adverteerders tijdens de SAN uitreiking zien dat zij beter bij de Persgroep kunnen adverteren. We geven 50 adverteerders een badge. Ze denken dat dit een VIP pas is, maar bij toiletbezoek wordt de badge gedetecteerd door een sensor en begint “toevallig” hun eigen commercial te spelen. Deze wordt onderbroken door een persoonlijke boodschap van de Persgroep.
Voor/over product of dienst
De Persgroep Media is uitgever van nationale, regionale én lokale nieuwsmerken zoals AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, De Twentsche Courant Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC en ruim 200 huis-aan-huiskranten.
Doelgroep(en)
Adverteerders en hun (media)bureaus.