Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Volkswagen Passat 500
Opdrachtgever:
PON's Automobielhandel - VW
Bureau:
Achtung!
Datum eerste publicatie:
04/02/2015
url:
http://-
Categorie:
Social Media
Digital Campaign
Media

Credits

Concept:
Niels Straatsma
Art Direction / Design:
Daniel Sytsma & Richard Hedberg
Copy / Redactie:
-
Interaction Design:
Richard Hedberg
Technische realisatie:
Superhero Cheesecake
Account:
Johan de Meijer
Verantwoordelijk bij klant:
Leony Hogenes
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De nieuwe Volkswagen Passat is de meest luxueuze Passat ooit, dankzij een premium design en een aantal slimme innovaties. Volkswagen wilde laten zien dat de nieuwe Passat een volwaardig alternatief is voor traditionele luxemerken BMW en Audi. We creëerden een campagne die naadloos aansloot bij het selectieve mediagebruik en de interesses van de doelgroep: de officiële top-500 van de slimste netwerkers van Nederland, mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Passat.
Voor/over product of dienst
De Volkswagen Passat speelt, naast de Volkswagen Golf, een belangrijke rol in het succes van het merk Volkswagen in Nederland. En de nieuwe Volkswagen Passat is de meest luxueuze Passat ooit, dankzij een premium design en een aantal slimme innovaties. De Volkswagen Passat wordt door 72% van zijn berijders geleaset en concurreert daarmee in het premium leasesegment met de traditionele luxemerken als BMW en Audi.
Doelgroep(en)
De doelgroep: zakelijke rijders uit het premium lease segment.
Volkswagen richt zich met de Passat op een hele specifieke doelgroep, bestaande uit hoogopgeleide professionals, met minimaal 5 jaar werkervaring en geregeld klantcontact. Het zijn precies deze berijders die voor een leaseauto in het premium segment in aanmerking komen, bijvoorbeeld consultants en salesmanagers.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
De nieuwe Volkswagen Passat is de meest luxueuze Passat ooit, dankzij een premium design en een aantal slimme innovaties. Volkswagen wilde laten zien dat de nieuwe Passat een volwaardig alternatief is voor traditionele luxemerken BMW en Audi. We creëerden een campagne die naadloos aansloot bij het selectieve mediagebruik en de interesses van de doelgroep: de officiële top-500 van de slimste netwerkers van Nederland, mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Passat.
Voor/over product of dienst
De Volkswagen Passat speelt, naast de Volkswagen Golf, een belangrijke rol in het succes van het merk Volkswagen in Nederland. En de nieuwe Volkswagen Passat is de meest luxueuze Passat ooit, dankzij een premium design en een aantal slimme innovaties. De Volkswagen Passat wordt door 72% van zijn berijders geleaset en concurreert daarmee in het premium leasesegment met de traditionele luxemerken als BMW en Audi.
Doelgroep(en)
De doelgroep: zakelijke rijders uit het premium lease segment.
Volkswagen richt zich met de Passat op een hele specifieke doelgroep, bestaande uit hoogopgeleide professionals, met minimaal 5 jaar werkervaring en geregeld klantcontact. Het zijn precies deze berijders die voor een leaseauto in het premium segment in aanmerking komen, bijvoorbeeld consultants en salesmanagers.


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
De nieuwe Volkswagen Passat is de meest luxueuze Passat ooit, dankzij een premium design en een aantal slimme innovaties. Volkswagen wilde laten zien dat de nieuwe Passat een volwaardig alternatief is voor traditionele luxemerken BMW en Audi. We creëerden een campagne die naadloos aansloot bij het selectieve mediagebruik en de interesses van de doelgroep: de officiële top-500 van de slimste netwerkers van Nederland, mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Passat.
Voor/over product of dienst
De Volkswagen Passat speelt, naast de Volkswagen Golf, een belangrijke rol in het succes van het merk Volkswagen in Nederland. En de nieuwe Volkswagen Passat is de meest luxueuze Passat ooit, dankzij een premium design en een aantal slimme innovaties. De Volkswagen Passat wordt door 72% van zijn berijders geleaset en concurreert daarmee in het premium leasesegment met de traditionele luxemerken als BMW en Audi.
Doelgroep(en)
De doelgroep: zakelijke rijders uit het premium lease segment.
Volkswagen richt zich met de Passat op een hele specifieke doelgroep, bestaande uit hoogopgeleide professionals, met minimaal 5 jaar werkervaring en geregeld klantcontact. Het zijn precies deze berijders die voor een leaseauto in het premium segment in aanmerking komen, bijvoorbeeld consultants en salesmanagers.