Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Daar gebruik je spieren voor
Opdrachtgever:
Prinses Beatrix Spierfonds
Bureau:
Boomerang Create & Boomerang Motion
Datum eerste publicatie:
01/09/2015
url:
https://www.prinsesbeatrixspierfonds.nl/jan/#intro
Categorie:
Social Media
Content
Digital Campaign

Credits

Concept:
Carli Hermès, Jan Kooijman, Eldin Fetahovic
Art Direction / Design:
Carli Hermès
Copy / Redactie:
Jordi van de Bovenkamp
Interaction Design:
Boomerang Create, Hoppinger, Burst
Technische realisatie:
Boomerang Create & Motion, Carli Hermès, Deep Thought Productions
Account:
Fikret Fetahovic
Verantwoordelijk bij klant:
Sonja van der Velden
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Het Prinses Beatrix Spierfonds is al 60 jaar actief in het creëren van awareness rondom spierziekten en de bestrijding hiervan. Het bereiken van een jongere doelgroep en het vergroten van de naamsbekendheid blijft echter een uitdaging. Om die reden hebben het Prinses Beatrix Spierfonds en Boomerang Create/Motion voormalig professioneel danser Jan Kooijman ingezet als ambassadeur voor het fonds en spreekbuis voor de ‘Daar gebruik je spieren voor’ campagne. In al Jan zijn (naakte) glorie...
Voor/over product of dienst
In de ‘Daar gebruik je spieren voor’ campagne werd Jan Kooijman volledig ontbloot, in beweging weergegeven. Met deze focus op zijn lichaam en de copy ‘Kijk je naar mij? Daar gebruik je spieren voor’ werd de consument direct aangesproken en bewust gemaakt dat voor al zijn handelingen spieren nodig zijn. Het letterlijk en figuurlijk blootgeven van Jan in een onlinevideo, op abri’s en online, vergrootte de zichtbaarheid van het Spierfonds en linkte haar op logische wijze aan haar ambassadeur.
Doelgroep(en)
Nederlander in de leeftijd 18-45 jaar.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Het Prinses Beatrix Spierfonds is al 60 jaar actief in het creëren van awareness rondom spierziekten en de bestrijding hiervan. Het bereiken van een jongere doelgroep en het vergroten van de naamsbekendheid blijft echter een uitdaging. Om die reden hebben het Prinses Beatrix Spierfonds en Boomerang Create/Motion voormalig professioneel danser Jan Kooijman ingezet als ambassadeur voor het fonds en spreekbuis voor de ‘Daar gebruik je spieren voor’ campagne. In al Jan zijn (naakte) glorie...
Voor/over product of dienst
In de ‘Daar gebruik je spieren voor’ campagne werd Jan Kooijman volledig ontbloot, in beweging weergegeven. Met deze focus op zijn lichaam en de copy ‘Kijk je naar mij? Daar gebruik je spieren voor’ werd de consument direct aangesproken en bewust gemaakt dat voor al zijn handelingen spieren nodig zijn. Het letterlijk en figuurlijk blootgeven van Jan in een onlinevideo, op abri’s en online, vergrootte de zichtbaarheid van het Spierfonds en linkte haar op logische wijze aan haar ambassadeur.
Doelgroep(en)
Nederlander in de leeftijd 18-45 jaar.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Het Prinses Beatrix Spierfonds is al 60 jaar actief in het creëren van awareness rondom spierziekten en de bestrijding hiervan. Het bereiken van een jongere doelgroep en het vergroten van de naamsbekendheid blijft echter een uitdaging. Om die reden hebben het Prinses Beatrix Spierfonds en Boomerang Create/Motion voormalig professioneel danser Jan Kooijman ingezet als ambassadeur voor het fonds en spreekbuis voor de ‘Daar gebruik je spieren voor’ campagne. In al Jan zijn (naakte) glorie...
Voor/over product of dienst
In de ‘Daar gebruik je spieren voor’ campagne werd Jan Kooijman volledig ontbloot, in beweging weergegeven. Met deze focus op zijn lichaam en de copy ‘Kijk je naar mij? Daar gebruik je spieren voor’ werd de consument direct aangesproken en bewust gemaakt dat voor al zijn handelingen spieren nodig zijn. Het letterlijk en figuurlijk blootgeven van Jan in een onlinevideo, op abri’s en online, vergrootte de zichtbaarheid van het Spierfonds en linkte haar op logische wijze aan haar ambassadeur.
Doelgroep(en)
Nederlander in de leeftijd 18-45 jaar.