Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Jupiler Let's Meat
Opdrachtgever:
Jupiler (AB-Inbev)
Bureau:
VICE / Vizeum
Datum eerste publicatie:
31/07/2015
url:
http://www.vice.com/nl
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Perre van de Brink
Art Direction / Design:
Perre van de Brink
Copy / Redactie:
Perre van de Brink
Interaction Design:
Alex Post
Technische realisatie:
-
Account:
Carsten Meijer
Verantwoordelijk bij klant:
Remco de Feijter
Overigen:
Joris Dommels / Sara Nix / Aaron van Valen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Jupiler wilde in 2015 hun positionering als het ultieme mannen bier versterken. Middels onze video content series Let’s Meat gingen Belgisch acteur Axel Daeseleire en erkend chef kok André Amaro de wereld over op zoek naar de mannelijkste manieren van BBQ-en. Grillen op een vulkaan met kolkende lava maar ook op de gloeiende motorkap van een 1067PK opgevoerde auto in de woestijn. Altijd met een ijskoude Jupiler als beloning.
Voor/over product of dienst
Jupiler is een Belgisch biermerk actief in een zeer concurrerende bier markt. Daarom wilde Jupiler een onderscheidend territorium claimen waar ze perfect tot hun recht komen.
Doelgroep(en)
Mannen tussen de 18 en 35 jaar.