Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Lipton Ice Tea - Live the Bright Side
Opdrachtgever:
Lipton Ice Tea
Bureau:
VICE / Mindshare
Datum eerste publicatie:
28/05/2015
url:
http://www.vice.com/nl
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Perre van de Brink
Art Direction / Design:
Perre van de Brink
Copy / Redactie:
Perre van de Brink
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Eefje van der Beelen
Account:
Nadine Ridder
Verantwoordelijk bij klant:
Bert Naber
Overigen:
Producer: Lea Fels & Director: Teddy Cherim


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
In 2015 inspireerden we ons publiek ‘to live the brightside’ met verhalen van mensen die volgens dit principe leven. We vroegen 2 influencers, die bij Lipton Ice Tea passen, wat hun droom was die ze tot nu toe nooit hebben kunnen realiseren. Lipton Ice Tea hielp hen deze dromen te realiseren. Vervolgens riepen we ons publiek op hun droom in te sturen waarvan een aantal werden geselecteerd en in samenwerking met hen werd uitgevoerd. De content werd gedistribueerd over sociale & digitale kanalen.
Voor/over product of dienst
Lipton Ice Tea is een frisdrank in een sterk concurrentieveld. In 2015 wilde ze met Live the Bright side zich verder verbinden aan de ervaringsgerichte millennial en ze echt onderdeel maken van de campagne.
Doelgroep(en)
Millennials (man/vrouw tussen 18-34 jaar)