Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Wehkamp's Next Style Vlogger
Opdrachtgever:
Wehkamp
Bureau:
Wefilm & Google Zoo
Datum eerste publicatie:
07/09/2015
url:
http://www.wehkamp.nl/nextstylevlogger/
Categorie:
Social Media
Digital Campaign

Credits

Concept:
Wefilm & Google Zoo
Art Direction / Design:
-
Copy / Redactie:
Jort Schutte (creative lead), Roel Welling (creative director), Basha de Bruijn (director), Schelto Witsen Elias (Industry Manager) en Bas Welling (executive producer)
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Wefilm
Account:
Tobias Wilbrink, Levi Wilbrink
Verantwoordelijk bij klant:
Puck Landewe, Maurine Alma
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
In een branche waar vloggers de grote sterren van nu zijn en merken veel geld investeren om met deze sterren samen te werken kiest Wehkamp voor een andere aanpak. In het online programma Wehkamp’s Next Style Vlogger gaat de online retailer samen met bekende vloggers en het publiek op zoek naar het nieuwe vlog-talent van Nederland. De winnaar krijgt een droombaan als vaste vlogger, exclusief bij Wehkamp om zo dagelijks de doelgroep geloofwaardig, relevant en persoonlijk stijladvies te geven.
Voor/over product of dienst
Wehkamp is Nederlands grootste online fashion retailer en beschikt over één van de grootste online content platforms voor fashion en lifestyle. Wehkamp wil al zijn klanten van persoonlijk advies kunnen voorzien. Via diverse kanalen helpen zij hun klanten door middel van video’s met tips, inspiratie en uitleg. Deze content wordt ontwikkeld door hun eigen editorial team en modevloggers. Wehkamp’s Next Style Vlogger is het volgende hoofdstuk in hun content strategie rondom persoonlijk stijladvies.
Doelgroep(en)
De doelgroep is "more than just moms." Het gaat om een brede doelgroep van 18-45, man & vrouw. Focus op de ‘normale,' Nederlandse (werkende) vrouw, woonachtig in de buitenwijk met jonge kinderen. Een druk leven, met de wens er goed uit te zien en stijlvol te leven, maar niet de kennis en tijd te hebben dit zonder hulp te realiseren.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
In een branche waar vloggers de grote sterren van nu zijn en merken veel geld investeren om met deze sterren samen te werken kiest Wehkamp voor een andere aanpak. In het online programma Wehkamp’s Next Style Vlogger gaat de online retailer samen met bekende vloggers en het publiek op zoek naar het nieuwe vlog-talent van Nederland. De winnaar krijgt een droombaan als vaste vlogger, exclusief bij Wehkamp om zo dagelijks de doelgroep geloofwaardig, relevant en persoonlijk stijladvies te geven.
Voor/over product of dienst
Wehkamp is Nederlands grootste online fashion retailer en beschikt over één van de grootste online content platforms voor fashion en lifestyle. Wehkamp wil al zijn klanten van persoonlijk advies kunnen voorzien. Via diverse kanalen helpen zij hun klanten door middel van video’s met tips, inspiratie en uitleg. Deze content wordt ontwikkeld door hun eigen editorial team en modevloggers. Wehkamp’s Next Style Vlogger is het volgende hoofdstuk in hun content strategie rondom persoonlijk stijladvies.
Doelgroep(en)
De doelgroep is "more than just moms." Het gaat om een brede doelgroep van 18-45, man & vrouw. Focus op de ‘normale,' Nederlandse (werkende) vrouw, woonachtig in de buitenwijk met jonge kinderen. Een druk leven, met de wens er goed uit te zien en stijlvol te leven, maar niet de kennis en tijd te hebben dit zonder hulp te realiseren.