Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Redesign VROUW.nl
Opdrachtgever:
TMG (Telegraaf Media Groep)
Bureau:
Mirabeau
Datum eerste publicatie:
15/01/2016
url:
http://vrouw.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
TMG
Art Direction / Design:
Henk Haaima, Jolien Strookappe (Art direction), Benjamin Leleu (Design)
Copy / Redactie:
Elske van der Velden & Marieke t Hart
Interaction Design:
Bonny Ruyter
Technische realisatie:
Mirabeau & TMG
Account:
Mirabeau & TMG
Verantwoordelijk bij klant:
Denise Geurtsen & Klaar Bavinck
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Met het project VROUW.nl hebben we een zelfstandige, responsive website voor het merk VROUW gebouwd. Het designteam van VROUW heeft samen met het designteam van Mirabeau gewerkt aan een platform dat qua design, tone of voice en contentkeuze aansluit bij het bestaande productportfolio van VROUW: VROUW magazine en VROUW glossy. Op deze wijze volgt VROUW.nl een ultiem crossmediale strategie: de content formats die zij ontwikkelt, worden merkbreed gedragen en zijn in alle VROUW uitingen herkenbaar v
Voor/over product of dienst
De innovatieve contentstrategie van VROUW.nl is vloeibaar: hij past zich maandelijks, zo niet wekelijks, aan aan de behoeften van de doelgroep. VROUW.nl is daarmee de ultieme thermometer van vrouwelijk Nederland en ontwikkelt consequent unieke formats die het doel hebben impact te genereren binnen haar doelgroep.

VROUW gelooft bovenal in een Human2Human strategie: door slimme inzet van de eigen redactie gezichten en experts brengt ze haar gebruikers op natuurlijke wijze in contact met haar merk
Doelgroep(en)
VROUW.nl speelt in op onderwerpen die de Nederlandse vrouw bezig houdt met relevante content (30-55 jaar) en biedt haar een plek om te interacteren met andere vrouwen.