Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Transavia - Ticket to the Eclipse
Opdrachtgever:
Transavia
Bureau:
Dorst & Lesser
Datum eerste publicatie:
03/02/2015
url:
http://www.transaviatickettotheeclipse.com/
Categorie:
Website
Social Media
Digital Campaign

Credits

Concept:
Dorst & Lesser
Art Direction / Design:
Dorst & Lesser, Wirelab, Shoot the Rabbit
Copy / Redactie:
Dorst & Lesser
Interaction Design:
Dorst & Lesser
Technische realisatie:
Wirelab
Account:
Marlies Boer, Robert Withagen, Dennis Hamakers, Birigt Zuurveld
Verantwoordelijk bij klant:
Rob Abspoel, Anna Tijsen, Carly ter Doest


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Op 20 maart 2015 vond er een bijzonder natuurverschijnsel plaats; een totale zonsverduistering. Waar kun je dit spektakel beter bekijken dan in de lucht, boven de wolken? Transavia wilde haar fans de kans geven om deze unieke ervaring van hun bucketlist af te strepen. Bovendien kon Transavia zichzelf positioneren als een cool en innovatief merk en als een airline die unieke passagiersbelevenissen creëert. Daarom startte Transavia de campagne “Ticket to the Eclipse”.
Voor/over product of dienst
Transavia verzorgt vluchten naar meer dan 110 bestemmingen, met name in Europa. Het is een toegankelijke low-cost luchtvaartmaatschappij in Europa, die zich onderscheidt met haar gastvrijheid, service en digitale dienstverlening. Transavia (Nederland en Frankrijk) vervoert per jaar 10 miljoen passagiers.
Doelgroep(en)
Bestaande en potentiële passagiers van Transavia tussen de 18 en 55 jaar.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Op 20 maart 2015 vond er een bijzonder natuurverschijnsel plaats; een totale zonsverduistering. Waar kun je dit spektakel beter bekijken dan in de lucht, boven de wolken? Transavia wilde haar fans de kans geven om deze unieke ervaring van hun bucketlist af te strepen. Bovendien kon Transavia zichzelf positioneren als een cool en innovatief merk en als een airline die unieke passagiersbelevenissen creëert. Daarom startte Transavia de campagne “Ticket to the Eclipse”.
Voor/over product of dienst
Transavia verzorgt vluchten naar meer dan 110 bestemmingen, met name in Europa. Het is een toegankelijke low-cost luchtvaartmaatschappij in Europa, die zich onderscheidt met haar gastvrijheid, service en digitale dienstverlening. Transavia (Nederland en Frankrijk) vervoert per jaar 10 miljoen passagiers.
Doelgroep(en)
Bestaande en potentiële passagiers van Transavia tussen de 18 en 55 jaar.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Op 20 maart 2015 vond er een bijzonder natuurverschijnsel plaats; een totale zonsverduistering. Waar kun je dit spektakel beter bekijken dan in de lucht, boven de wolken? Transavia wilde haar fans de kans geven om deze unieke ervaring van hun bucketlist af te strepen. Bovendien kon Transavia zichzelf positioneren als een cool en innovatief merk en als een airline die unieke passagiersbelevenissen creëert. Daarom startte Transavia de campagne “Ticket to the Eclipse”.
Voor/over product of dienst
Transavia verzorgt vluchten naar meer dan 110 bestemmingen, met name in Europa. Het is een toegankelijke low-cost luchtvaartmaatschappij in Europa, die zich onderscheidt met haar gastvrijheid, service en digitale dienstverlening. Transavia (Nederland en Frankrijk) vervoert per jaar 10 miljoen passagiers.
Doelgroep(en)
Bestaande en potentiële passagiers van Transavia tussen de 18 en 55 jaar.