Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Watermelon
Opdrachtgever:
Watermelon
Bureau:
Watermelon
Datum eerste publicatie:
05/06/2015
url:
http://www.watermelon.nl
Categorie:
Digital Service Idea

Credits

Concept:
Alexander Wijninga
Art Direction / Design:
Charl Haas, Alexander Wijninga
Copy / Redactie:
Charl Haas
Interaction Design:
Daan Gönning
Technische realisatie:
Daan Gönning
Account:
Alexander Wijninga
Verantwoordelijk bij klant:
Alexander Wijninga, Charl Haas, Daan Gönning
Overigen:
Giom Chotkan, Jolien Verburg, Robert-Jan van Dieperbeek


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Service Idea

Projectbeschrijving
Elke dag maken miljoenen mensen in Nederland gebruik van een klantenservice. Het is bekend dat je tijdens zo'n telefoongesprek vaak lang moet wachten. En dat kan tegenwoordig best anders, dachten wij! Software waarmee bedrijven met hun klanten kunnen appen, was geboren. Het bedrijf gebruikt onze Watermelon tool en de klant gewoon WhatsApp.
Voor/over product of dienst
Watermelon is een klantenservicetool waarmee bedrijven met hun klanten kunnen WhatsAppen. Onze software is toegankelijk en heeft veel mogelijkheden. Appjes stromen binnen en worden overzichtelijk gehouden doordat je ze direct doorstuurt naar de juiste afdeling of collega. Vragen worden snel beantwoord en de klant is tevreden. We zijn nu tien maanden oud en al meer dan 600 bedrijven maken gebruik van Watermelon!
Doelgroep(en)
Watermelon is geschikt voor heel veel bedrijven. Als de klant vragen stelt, is onze software geschikt. Op dit moment zien we dan ook dat een hele brede doelgroep Watermelon gebruikt. Grote stichtingen, mediabedrijven, verzekeraars, kinderdagverblijven, (web)winkels, horecagelegenheden, de overheid en ga zo maar door!