Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Celebrate SG50
Opdrachtgever:
Singapore Airlines
Bureau:
Your Social
Datum eerste publicatie:
09/06/2015
url:
http://www.celebrateSG50.com (offline)
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Ruben van Ejk
Art Direction / Design:
Guido Faro, Tim Verswijveren
Copy / Redactie:
Ruben van Eijk
Interaction Design:
Guido Faro
Technische realisatie:
Mirabeau
Account:
Patric Kint
Verantwoordelijk bij klant:
Adrian Ee
Overigen:
Videocontent: Portretnet (Mark van Geersaem regie en edit, Florian Koch camera)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
In 2015 bestaat Singapore 50 jaar. Om dit te vieren nodigt Singapore Airlines mensen uit heel Europa uit om Singapore te ervaren. De vraag: deel in tekst, foto of video wat jij bijzonder vindt aan Singapore en win een volledig verzorgd weekend in Singapore zelf.
Voor/over product of dienst
Ook al begint Singapore ervaren al in een vliegtuig van Singapore Airlines, Singapore Airlines blijft faciliterend. Voor het 50-jarige bestaan van Singapore is Singapore Airlines 'slechts' de partij die je naar het feestje brengt. De hartelijkheid, de service en de luxe dienen als prelude op Singapore zelf.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen, 25 jaar en ouder, internationaal, geïnteresseerd in reizen, vliegen met de context Azië. Doelgroepbenadering Europees in clusters: 40% UK en Duitsland. 40% Benelux, Scandinavie, Zwitserland, Frankrijk. 20% Turkije, Rusland, Italie, Spanje.