Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Hitte Abri
Opdrachtgever:
McDonald's
Bureau:
TBWA\NEBOKO
Datum eerste publicatie:
04/07/2015
url:
http://www.tbwa.nl
Categorie:
Innovation
Media

Credits

Concept:
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef
Art Direction / Design:
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef
Copy / Redactie:
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef
Interaction Design:
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef
Technische realisatie:
JCDecaux
Account:
Roos Munten-Ronner
Verantwoordelijk bij klant:
Menno van der Hoeven


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Op 4 juli 2015 daagde McDonald's de zon uit met een hittegevoelige abri.Deze abri ging door een custom hitte gevoelig hydraulisch systeem automatisch open op het moment dat de buitentemperatuur het warmterecord van 38.6 graden Celsius bereikte.100 gelukkige voorbijgangers kregen een gratis verkoeling in de vorm van McFlurry.Van deze activatie is een casefilm gemaakt die te zien was op diverse social pagina's en vooraanstaande marketing websites.Er werden uiteindelijk 400.000 views gegenereerd.
Voor/over product of dienst
McFlurry is het bekendste dessert product in het assortiment van McDonald's.
Doelgroep(en)
Iedereen. De activatie vond plaats in Amsterdam, maar de casefilm is uiteindelijk online door heel Nederland te zien geweest.


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Op 4 juli 2015 daagde McDonald's de zon uit met een hittegevoelige abri.Deze abri ging door een custom hitte gevoelig hydraulisch systeem automatisch open op het moment dat de buitentemperatuur het warmterecord van 38.6 graden Celsius bereikte.100 gelukkige voorbijgangers kregen een gratis verkoeling in de vorm van McFlurry.Van deze activatie is een casefilm gemaakt die te zien was op diverse social pagina's en vooraanstaande marketing websites.Er werden uiteindelijk 400.000 views gegenereerd.
Voor/over product of dienst
McFlurry is het bekendste dessert product in het assortiment van McDonald's.
Doelgroep(en)
Iedereen. De activatie vond plaats in Amsterdam, maar de casefilm is uiteindelijk online door heel Nederland te zien geweest.