Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
LINDA.tv
Opdrachtgever:
LINDA
Bureau:
Mood for Magazines
Datum eerste publicatie:
25/10/2015
url:
http://www.linda.tv
Categorie:
Website
Mobile
Content
Next TV & Film
Media

Credits

Concept:
Mood for Magazines
Art Direction / Design:
Mood for Magazines & Triple
Copy / Redactie:
LINDA.tv
Interaction Design:
Triple
Technische realisatie:
Triple
Account:
Sander Schouten, Frank Lippes, Alexander Smit
Verantwoordelijk bij klant:
Christianne van Dungen, Leanne Hermans
Overigen:
Sebastiaan Pijnappel


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Met LINDA.tv hebben de makers van LINDA. magazine en LINDAnieuws.nl ingespeeld op 2 trends: vrouwen kijken steeds meer video’s op hun smartphone en steeds minder lineaire TV. Daarnaast verschuiven adverteerders hun budget en media inzet naar online video. Het doel van LINDA.tv? Video's snacken, waar en wanneer je maar wilt. De beste selectie korte filmpjes over mensen en hun bijzondere verhalen. Vaak oergeestig, geregeld ontroerend en soms ronduit verbijsterend. Plus: de leukste series.
Voor/over product of dienst
LINDA.tv is het meest interactieve videoplatform voor de leukste vrouwen van Nederland. Het werd gelanceerd op 26-10-15 door Mood for Magazines, uitgever van magazine LINDA. en LINDAnieuws.nl. LINDA.tv is een video-app en site waar je unieke LINDA.tv-programma’s vindt, die je doen watertanden, lachen, snikken of alle drie tegelijk. Geen reclameblokken en alle programma’s staan in een overzichtelijke timeline. LINDA.tv werkt als website én app voor mobiel. Kijken op momenten waarop jou uitkomt.
Doelgroep(en)
Alle leuke vrouwen van Nederland (20-49 jaar)


Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Met LINDA.tv hebben de makers van LINDA. magazine en LINDAnieuws.nl ingespeeld op 2 trends: vrouwen kijken steeds meer video’s op hun smartphone en steeds minder lineaire TV. Daarnaast verschuiven adverteerders hun budget en media inzet naar online video. Het doel van LINDA.tv? Video's snacken, waar en wanneer je maar wilt. De beste selectie korte filmpjes over mensen en hun bijzondere verhalen. Vaak oergeestig, geregeld ontroerend en soms ronduit verbijsterend. Plus: de leukste series.
Voor/over product of dienst
LINDA.tv is het meest interactieve videoplatform voor de leukste vrouwen van Nederland. Het werd gelanceerd op 26-10-15 door Mood for Magazines, uitgever van magazine LINDA. en LINDAnieuws.nl. LINDA.tv is een video-app en site waar je unieke LINDA.tv-programma’s vindt, die je doen watertanden, lachen, snikken of alle drie tegelijk. Geen reclameblokken en alle programma’s staan in een overzichtelijke timeline. LINDA.tv werkt als website én app voor mobiel. Kijken op momenten waarop jou uitkomt.
Doelgroep(en)
Alle leuke vrouwen van Nederland (20-49 jaar)


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Met LINDA.tv hebben de makers van LINDA. magazine en LINDAnieuws.nl ingespeeld op 2 trends: vrouwen kijken steeds meer video’s op hun smartphone en steeds minder lineaire TV. Daarnaast verschuiven adverteerders hun budget en media inzet naar online video. Het doel van LINDA.tv? Video's snacken, waar en wanneer je maar wilt. De beste selectie korte filmpjes over mensen en hun bijzondere verhalen. Vaak oergeestig, geregeld ontroerend en soms ronduit verbijsterend. Plus: de leukste series.
Voor/over product of dienst
LINDA.tv is het meest interactieve videoplatform voor de leukste vrouwen van Nederland. Het werd gelanceerd op 26-10-15 door Mood for Magazines, uitgever van magazine LINDA. en LINDAnieuws.nl. LINDA.tv is een video-app en site waar je unieke LINDA.tv-programma’s vindt, die je doen watertanden, lachen, snikken of alle drie tegelijk. Geen reclameblokken en alle programma’s staan in een overzichtelijke timeline. LINDA.tv werkt als website én app voor mobiel. Kijken op momenten waarop jou uitkomt.
Doelgroep(en)
Alle leuke vrouwen van Nederland (20-49 jaar)


Case omschrijving: Next TV & Film

Projectbeschrijving
Met LINDA.tv hebben de makers van LINDA. magazine en LINDAnieuws.nl ingespeeld op 2 trends: vrouwen kijken steeds meer video’s op hun smartphone en steeds minder lineaire TV. Daarnaast verschuiven adverteerders hun budget en media inzet naar online video. Het doel van LINDA.tv? Video's snacken, waar en wanneer je maar wilt. De beste selectie korte filmpjes over mensen en hun bijzondere verhalen. Vaak oergeestig, geregeld ontroerend en soms ronduit verbijsterend. Plus: de leukste series.
Voor/over product of dienst
LINDA.tv is het meest interactieve videoplatform voor de leukste vrouwen van Nederland. Het werd gelanceerd op 26-10-15 door Mood for Magazines, uitgever van magazine LINDA. en LINDAnieuws.nl. LINDA.tv is een video-app en site waar je unieke LINDA.tv-programma’s vindt, die je doen watertanden, lachen, snikken of alle drie tegelijk. Geen reclameblokken en alle programma’s staan in een overzichtelijke timeline. LINDA.tv werkt als website én app voor mobiel. Kijken op momenten waarop jou uitkomt.
Doelgroep(en)
Alle leuke vrouwen van Nederland (20-49 jaar)


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Met LINDA.tv hebben de makers van LINDA. magazine en LINDAnieuws.nl ingespeeld op 2 trends: vrouwen kijken steeds meer video’s op hun smartphone en steeds minder lineaire TV. Daarnaast verschuiven adverteerders hun budget en media inzet naar online video. Het doel van LINDA.tv? Video's snacken, waar en wanneer je maar wilt. De beste selectie korte filmpjes over mensen en hun bijzondere verhalen. Vaak oergeestig, geregeld ontroerend en soms ronduit verbijsterend. Plus: de leukste series.
Voor/over product of dienst
LINDA.tv is het meest interactieve videoplatform voor de leukste vrouwen van Nederland. Het werd gelanceerd op 26-10-15 door Mood for Magazines, uitgever van magazine LINDA. en LINDAnieuws.nl. LINDA.tv is een video-app en site waar je unieke LINDA.tv-programma’s vindt, die je doen watertanden, lachen, snikken of alle drie tegelijk. Geen reclameblokken en alle programma’s staan in een overzichtelijke timeline. LINDA.tv werkt als website én app voor mobiel. Kijken dus op momenten waarop jou uitkom
Doelgroep(en)
Alle leuke vrouwen van Nederland (20-49 jaar)