Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Child funding
Opdrachtgever:
Fonds Gezond Geboren
Bureau:
J. Walter Thompson Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/11/2015
url:
http://x
Categorie:
Social Media
Digital Campaign
Media

Credits

Concept:
Joost van Nistelrooij, Oscar Flinterman, Marcel Hartog
Art Direction / Design:
Oscar Flinterman, Ruben van Dijk, Michael Jansen
Copy / Redactie:
Joost van Nistelrooij, Marcel Hartog, Mats Wilke
Interaction Design:
Joeri Kiekebosch, Emmanuel Flores
Technische realisatie:
Growing Minds
Account:
Lisa Mérelle (Business Director), Charlene Thomas (Concept Producer)
Verantwoordelijk bij klant:
Niek Exalto, Paul Beerkens, Ineke van der Ouderaa
Overigen:
Bas Korsten & Marcel Hartog (Executive Creative Director), Mickel van Kouwen (Designer)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Nog steeds overlijden er dagelijks baby’s en beginnen teveel kinderen aan hun leven met een achterstand door vroeggeboorte. Dit zorgt voor immens leed bij kinderen, ouders en grootouders. De oorzaak is nog grotendeels onbekend.

Wat het oog niet ziet, wat het hart niet deert. In een wereld waar gezonde baby’s onze tijdlijn beheersen, lijkt dit probleem niet te bestaan. Kersverse ouders posten foto na foto van hun kroost op sociale media. Wij besloten dit gedrag in te zetten voor het goede doel.
Voor/over product of dienst
Fonds Gezond Geboren wil bekendheid en donaties voor een probleem dat heel ongewoon lijkt voor een land als Nederland. Maar wanneer je bedenkt dat 1.400 baby’s per jaar sterven en onderzoek op termijn 25% hiervan kan voorkomen, weet je dat onderzoek hard nodig is.
Doelgroep(en)
We willen aanstaande ouders, kersverse ouders en iedereen in hun omgeving bereiken en hen vertellen over de risico’s van vroeggeboorte.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Nog steeds overlijden er dagelijks baby’s en beginnen teveel kinderen aan hun leven met een achterstand door vroeggeboorte. Dit zorgt voor immens leed bij kinderen, ouders en grootouders. De oorzaak is nog grotendeels onbekend.

Wat het oog niet ziet, wat het hart niet deert. In een wereld waar gezonde baby’s onze tijdlijn beheersen, lijkt dit probleem niet te bestaan. Kersverse ouders posten foto na foto van hun kroost op sociale media. Wij besloten dit gedrag in te zetten voor het goede doel.
Voor/over product of dienst
Fonds Gezond Geboren wil bekendheid en donaties voor een probleem dat heel ongewoon lijkt voor een land als Nederland. Maar wanneer je bedenkt dat 1.400 baby’s per jaar sterven en onderzoek op termijn 25% hiervan kan voorkomen, weet je dat onderzoek hard nodig is.
Doelgroep(en)
We willen aanstaande ouders, kersverse ouders en iedereen in hun omgeving bereiken en hen vertellen over de risico’s van vroeggeboorte.


Case omschrijving: Media

Projectbeschrijving
Nog steeds overlijden er dagelijks baby’s en beginnen teveel kinderen aan hun leven met een achterstand door vroeggeboorte. Dit zorgt voor immens leed bij kinderen, ouders en grootouders. De oorzaak is nog grotendeels onbekend.

Wat het oog niet ziet, wat het hart niet deert. In een wereld waar gezonde baby’s onze tijdlijn beheersen, lijkt dit probleem niet te bestaan. Kersverse ouders posten foto na foto van hun kroost op sociale media. Wij besloten dit gedrag in te zetten voor het goede doel.
Voor/over product of dienst
Fonds Gezond Geboren wil bekendheid en donaties voor een probleem dat heel ongewoon lijkt voor een land als Nederland. Maar wanneer je bedenkt dat 1.400 baby’s per jaar sterven en onderzoek op termijn 25% hiervan kan voorkomen, weet je dat onderzoek hard nodig is.
Doelgroep(en)
We willen aanstaande ouders, kersverse ouders en iedereen in hun omgeving bereiken en hen vertellen over de risico’s van vroeggeboorte.