Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
JW Theater-produkties
Opdrachtgever:
J. Walter Thompson Amsterdam
Bureau:
J. Walter Thompson Amsterdam
Datum eerste publicatie:
31/10/2015
url:
http://x
Categorie:
Content
Digital Campaign

Credits

Concept:
Bas Korsten, Michael Jansen
Art Direction / Design:
Michael Jansen
Copy / Redactie:
Bas Korsten
Interaction Design:
x
Technische realisatie:
Tim Arnold (Camera/Editor)
Account:
Vera Korsten
Verantwoordelijk bij klant:
x
Overigen:
Bas Korsten (Executive Creative Director), Michael Jansen (Creative Director)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Toen ons bureau - JWT Amsterdam - zijn naam veranderde in J. Walter Thompson Amsterdam, hadden we dit als de zoveelste naamsverandering in de reclame kunnen zien. Maar dat zou geen recht doen aan de transformatie binnen ons bureau. Wij geloven dat iedere verandering een kans is om iets nieuws en opwindends te maken.

Na een paar slokken uit onze JWT-koffiebekers, drong het tot ons door: wat gaan we eigenlijk doen met de overbodig geworden bekers, pennen, klappers, T-shirts en tassen van JWT?
Voor/over product of dienst
JWT Amsterdam heeft zijn oude naam weer terug. In 2015 veranderde het zijn naam in J. Walter Thompson, de originele naam die 150 jaar geleden gevestigd werd en in lijn ligt met de internationale rebranding van het bureaumerk. Naast een simpel persbericht, wilde ons bureau het helemaal anders aanpakken. De naamsverandering en rebranding brachten overbodig geworden JWT-kantoorartikelen met zich mee en we besloten daar iets mee te doen.
Doelgroep(en)
Alle belanghebbenden (bijv. relaties, leveranciers, toekomstige klanten en de algemene marketinggemeenschap)


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Toen ons bureau - JWT Amsterdam - zijn naam veranderde in J. Walter Thompson Amsterdam, hadden we dit als de zoveelste naamsverandering in de reclame kunnen zien. Maar dat zou geen recht doen aan de transformatie binnen ons bureau. Wij geloven dat iedere verandering een kans is om iets nieuws en opwindends te maken.

Na een paar slokken uit onze JWT-koffiebekers, drong het tot ons door: wat gaan we eigenlijk doen met de overbodig geworden bekers, pennen, klappers, T-shirts en tassen van JWT?
Voor/over product of dienst
JWT Amsterdam heeft zijn oude naam weer terug. In 2015 veranderde het zijn naam in J. Walter Thompson, de originele naam die 150 jaar geleden gevestigd werd en in lijn ligt met de internationale rebranding van het bureaumerk. Naast een simpel persbericht, wilde ons bureau het helemaal anders aanpakken. De naamsverandering en rebranding brachten overbodig geworden JWT-kantoorartikelen met zich mee en we besloten daar iets mee te doen.
Doelgroep(en)
Alle belanghebbenden (bijv. relaties, leveranciers, toekomstige klanten en de algemene marketinggemeenschap).