Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Command Cupid
Opdrachtgever:
Bloemenbureau Holland
Bureau:
KINGSDAY
Datum eerste publicatie:
01/02/2016
url:
http://www.mooiwatbloemendoen.nl/command-cupid
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
KINGSDAY
Art Direction / Design:
KINGSDAY
Copy / Redactie:
KINGSDAY
Interaction Design:
KINGSDAY
Technische realisatie:
KINGSDAY
Account:
KINGSDAY
Verantwoordelijk bij klant:
Susan Iping
Overigen:
Edwin Nikkels (regie), Back2Back, Uuber, VFC, Zucker


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Command Cupid is Cupido anno 2016, die met zijn smart bow de straten afstruint om mensen te helpen hun ‘liefde op het eerste digitale gezicht’ te vinden. Op 14 februari konden romantici van over de hele wereld via Periscope Cupido live volgen in de straten van Parijs en Berlijn. Zag je iemand leuks? Dan kon je Cupido aansturen om die persoon een roos te geven uit jouw naam.
Voor/over product of dienst
Mooiwatbloemendoen.nl is het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland en wil heel Nederland, Frankrijk, Duitsland en Engeland laten ervaren hoe bloemen volop blijdschap brengen. Voor deze campagne ligt de nadruk op Frankrijk en Duitsland, de twee grootste exportmarkten voor via Nederland verhandelde bloemen. Tijdens Valentijn gaat de aandacht natuurlijk uit naar rode rozen.
Doelgroep(en)
De focus van de campagne ligt op de Individualistic Performer (18-28). Zij of hij is eigenzinnig en creatief. Volgt de trends van morgen en leest verschillende blogs om up-to-date te blijven.