Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sylvie Meis Campagne
Opdrachtgever:
VanHaren
Bureau:
Your Social
Datum eerste publicatie:
22/10/2015
url:
https://www.instagram.com/vanharenschoenen/
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Nadirah de Ling
Art Direction / Design:
Irene van der List
Copy / Redactie:
Tim Verswijveren, Irene van der List
Interaction Design:
Irene van der List
Technische realisatie:
Tim Verswijveren
Account:
Stijn Statz, Patrick van Dorst
Verantwoordelijk bij klant:
Stijn Statz
Overigen:
Tamara Heller, Ruben van Eijk


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Om een nieuwe lijn van schoenen, de 'Sylvie Campagne', in de collectie van vanHaren schoenen te lanceren is ingezet op een bereikcampagne op Facebook met daarnaast de lancering van Instagram als contentkanaal. Met zowel dynamische als statische content zijn de hoofddoelen bereik en engagement.
Voor/over product of dienst
Voorafgaand aan de feestdagen introduceert Deichmann's vanHaren met Sylvie Meis als spokesperson een nieuwe partycollectie; sjieke, doch toegankelijke schoenen, zijnde pumps en high-heels voor de feestdagen.
Doelgroep(en)
Doelgroep is de social persona Anissa. Vrouw, rond de 30, urban lifestyle, single, sportief & trendy, heeft voorkeur voor merken als LINDA Magazine en programma's als Penoza. Hierop is getarget, met daarnaast look-alike audiences.