Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Lactacyd Vagina Pagina
Opdrachtgever:
Omega Pharma Nederland
Bureau:
Fresh Bridge
Datum eerste publicatie:
11/06/2015
url:
http://www.vaginapagina.nl
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Fresh Bridge
Art Direction / Design:
Fresh Bridge
Copy / Redactie:
Fresh Bridge
Interaction Design:
Red Factory
Technische realisatie:
Red Factory
Account:
Guido Cramer, Marlou Propst
Verantwoordelijk bij klant:
Martine Stokman
Overigen:
ZenithOptimedia (media-inkoop)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Intiemverzorging heeft vergeleken met andere personal care een lagere penetratie. Barrières om de categorie te gebruiken zijn een paar diepgewortelde misvattingen, maar ook onbekendheid met intiemverzorging en de werking. Meiden van 15-25 jaar zijn een speciale Lactacyd doelgroep. De misvattingen doen bij deze doelgroep vooral online de ronde. De Vagina Pagina is het laagdrempelige, barrièredoorbrekende platform waar fabels over intiemverzorging worden belicht en de feiten aan het licht komen.
Voor/over product of dienst
Om gebruikbarrières te doorbreken, de benefits en de werking van intiemverzorging op een laagdrempelige manier uit te leggen aan de jonge doelgroep hebben we voor Lactacyd vaginapagina.nl opgezet. Daar staat het doorbreken van fabels over intiemverzorging en het vertellen van feiten centraal in de vorm van tips, blogs en video’s. Centraal in de campagne staat een ‘straatinterview’ video over fabels en feiten over intiemverzorging. In alle digitale uitingen is de stap naar trial (samples) klein.
Doelgroep(en)
Meiden van 15-25 jaar. Zij komen op deze leeftijd voor het eerst in aanraking met de categorie vanwege logische gebruiksmomenten van intiemverzorging zoals bij menstruatie en seks en hebben daarnaast rond deze leeftijd vaak ook veel interesse voor cosmetica en lichaamsverzorging.