Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
BEYENMEYER, MS Mode Curvepower
Opdrachtgever:
MS Mode Nederland BV
Bureau:
BEYENMEYER
Datum eerste publicatie:
04/12/2015
url:
http://www.msmode.nl/curvepower
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Team BEYENMEYER
Art Direction / Design:
Francel van der Schilden - Verlaat, Wil Oortgijs
Copy / Redactie:
Roeland Verboom, Henk Oortwijn
Interaction Design:
NVT
Technische realisatie:
NVT
Account:
CSD: Lodewijk van der Peet, Account en RTV productie: Merel de Zeeuw
Verantwoordelijk bij klant:
CEO/sales director: Machiel Lagerweij, Brand & PR Manager: Brigitte Stolk


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Doelstelling:MS Mode is gespecialiseerd in grotere maten damesmode (vanaf maat 40). Probleem: Jonge vrouwen (25-35 jaar) zien MS Mode als suf en oubollig kleding merk, terwijl de collecties juist gericht zijn op jonge vrouwen. Het doel: MS Mode bij jonge vrouwen positioneren als een zelfverzekerd en eigentijds merk. Concept: We praten niet meer over een maatje meer, maar over de verleidelijke kracht van vrouwelijke rondingen. Curvepower is hun strijdkreet.
Voor/over product of dienst
MS Mode is een Europees (Nederland, Luxemburg, België, Frankrijk, Spanje en Duitsland) opererende retailer in trendy plus size (maat 40 tot 52) mode voor vrouwen. Kledingstukken worden niet zoals bij ZARA uitvergroot, maar specifiek ontworpen op de rondingen van vollere vrouwen. MS Mode geeft dus extra aandacht aan de pasvorm en fitting waarmee de rondingen van vollere vrouwen op een aantrekkelijke en verleidelijke manier geaccentueerd worden.
Doelgroep(en)
Vrouwen tussen de 25 en 45 jaar (Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Luxemburg).