Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Heineken Home Makeover
Opdrachtgever:
Heineken
Bureau:
TBWA\NEBOKO
Datum eerste publicatie:
08/01/2016
url:
https://www.facebook.com/HeinekenNL/?fref=ts, http://www.dumpert.nl/mediabase/6710488/345924be/leon_wilde_alleen_een_bierposter_boven_zijn_bed.html#, https://youtu.be/wusnYKkM7ic
Categorie:
Social Media
Content

Credits

Concept:
Mischa Schreuder, Ramon Stalenhof
Art Direction / Design:
Mischa Schreuder, Ivanka Kempers
Copy / Redactie:
Ramon Stalenhoef
Interaction Design:
/
Technische realisatie:
Vidiboko
Account:
Robert Volten, Liselot Claeys
Verantwoordelijk bij klant:
Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Reinoud Ottervanger, Constantijn van Nispen
Overigen:
/


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Heineken kreeg een bericht van Jan die zijn zoon Leon wilde verrassen. Leon wilde een poster van de advertentie met bierbubbels boven z’n bed. Dan lijkt het net of hij in een glas bier ligt. Een prachtige kans om Leon te verrassen en tegelijkertijd de Heineken kwaliteitscampagne tot leven te brengen. In één middag transformeerden we de nieuwe woning van Leon tot een waar bierpaleis. Van de bank tot aan de lampen, van de gordijnen tot aan de koelkast, alles volledig in Heineken-stijl ingericht.
Voor/over product of dienst
Heineken pilsner in retail en horeca.
Doelgroep(en)
Bierdrinkende Nederlandse mannen tussen 18 en 65 jaar.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Heineken kreeg een bericht van Jan die zijn zoon Leon wilde verrassen. Leon wilde een poster van de advertentie met bierbubbels boven z’n bed. Dan lijkt het net of hij in een glas bier ligt. Een prachtige kans om Leon te verrassen en tegelijkertijd de Heineken kwaliteitscampagne tot leven te brengen. In één middag transformeerden we de nieuwe woning van Leon tot een waar bierpaleis. Van de bank tot aan de lampen, van de gordijnen tot aan de koelkast, alles volledig in Heineken-stijl ingericht.
Voor/over product of dienst
Heineken pilsner in retail en horeca.
Doelgroep(en)
Bierdrinkende Nederlandse mannen tussen 18 en 65 jaar.