Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#playbold
Opdrachtgever:
Doritos
Bureau:
Fitzroy Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/05/2015
url:
http://fitzroy.nl/projects/doritos-playbold-2/
Categorie:
Content
Digital Campaign

Credits

Concept:
Fitzroy Amsterdam
Art Direction / Design:
Fitzroy Amsterdam
Copy / Redactie:
Fitzroy Amsterdam
Interaction Design:
Fitzroy Amsterdam
Technische realisatie:
Fitzroy Amsterdam
Account:
Fitzroy Amsterdam
Verantwoordelijk bij klant:
Doritos (Pepsico)
Overigen:
OMD (Mediabureau)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Doritos wil hét chipsmerk voor jongeren zijn. Maar hoe worden we relevant voor deze lastig te bereiken en kritische doelgroep? Door volledig aan te sluiten bij de belevingswereld van jongeren. We claimen een domein dat razend populair is onder de doelgroep: gaming. En bevestigen de positie van Doritos als ultieme snack voor gamers. Het hele jaar door brengen we de boldness van de gamewereld naar de echte wereld. Want de realiteit kan wel wat gaming gebruiken. Onze missie: #playbold.
Voor/over product of dienst
Doritos zijn superkrokante tortillachips. Het merk is onderdeel van Pepsico en in Nederland verkrijgbaar in zes verschillende smaken.
Doelgroep(en)
Nederlandse jongeren tussen de 16 en 24 jaar. Ze willen door unieke belevingen alles uit het leven halen. Ze zijn super connected, willen niets missen en zoeken erkenning van vrienden door stoer of uniek te zijn.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Doritos wil hét chipsmerk voor jongeren zijn. Maar hoe worden we relevant voor deze lastig te bereiken en kritische doelgroep? Door volledig aan te sluiten bij de belevingswereld van jongeren. We claimen een domein dat razend populair is onder de doelgroep: gaming. En bevestigen de positie van Doritos als ultieme snack voor gamers. Het hele jaar door brengen we de boldness van de gamewereld naar de echte wereld. Want de realiteit kan wel wat gaming gebruiken. Onze missie: #playbold.
Voor/over product of dienst
Doritos zijn superkrokante tortillachips. Het merk is onderdeel van Pepsico en in Nederland verkrijgbaar in zes verschillende smaken.
Doelgroep(en)
Nederlandse jongeren tussen de 16 en 24 jaar. Ze willen door unieke belevingen alles uit het leven halen. Ze zijn super connected, willen niets missen en zoeken erkenning van vrienden door stoer of uniek te zijn.