Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Andere Tour
Opdrachtgever:
a.s.r.
Bureau:
Pool Worldwide
Datum eerste publicatie:
17/05/2015
url:
http://www.deanderetour.nl
Categorie:
Content
Digital Campaign

Credits

Concept:
Pool Worldwide
Art Direction / Design:
Pool Worldwide
Copy / Redactie:
Pool Worldwide
Interaction Design:
Pool Worldwide
Technische realisatie:
Pool Worldwide
Account:
Pool Worldwide
Verantwoordelijk bij klant:
Bob Stehmann
Overigen:
Coebergh Communicatie & PR, MediaReverse, RTL Nederland, SEG en 25FPS


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Wat gebeurt er als je de a.s.r. mentaliteit ‘helpen door te doen’, het product a.s.r. pensioen en het het feit dat voor het eerst in de geschiedenis de Tour de France start vanuit de standplaats van a.s.r., Utrecht, met elkaar combineert?
De Andere Tour. 21 etappes. 42 deelnemers boven de 60. Eén dag vooruit op de Tour de France. 1 tandem. Een sportpodium waarmee werd aangetoond dat Nederlanders veel in hun mars hebben, ook na hun zestigste.
Voor/over product of dienst
Pensioen product van a.s.r.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen tussen de 35 en 65 jaar in Nederland.


Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Wat gebeurt er als je de a.s.r. mentaliteit ‘helpen door te doen’, het product a.s.r. pensioen en het het feit dat voor het eerst in de geschiedenis de Tour de France start vanuit de standplaats van a.s.r., Utrecht, met elkaar combineert?
De Andere Tour. 21 etappes. 42 deelnemers boven de 60. Eén dag vooruit op de Tour de France. 1 tandem. Een sportpodium waarmee werd aangetoond dat Nederlanders veel in hun mars hebben, ook na hun zestigste.
Voor/over product of dienst
Pensioen product van a.s.r.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen tussen de 35 en 65 jaar in Nederland.