Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
KLM Dream Trip
Opdrachtgever:
KLM
Bureau:
Icemedia
Datum eerste publicatie:
07/12/2015
url:
http://dreamtrip.klm.com
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Thijs van Schothorst, Mattijs Nieuwveld
Art Direction / Design:
Mattijs Nieuwveld, Tom Bremerkamp
Copy / Redactie:
Niels Godron
Interaction Design:
Mattijs Nieuwveld
Technische realisatie:
Stephen van Essen, Tijmen Overman, Nicolas Capati, Niels Otterspoor
Account:
Thijs van Schothorst, Evelien Krooshof
Verantwoordelijk bij klant:
Milanti Westdorp, Michiel Blonk


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
KLM heeft wereldwijd mensen geïnspireerd met al het moois dat de wereld te bieden heeft. Men kon een top 3 aan droombestemmingen samenstellen en kans maken op het winnen van een reis voor twee personen naar hun meest favoriete bestemming. Op deze manier heeft KLM het merk geladen en veel verrijkte data verkregen op basis waarvan KLM predictive marketing activiteiten kan ontplooien.
Voor/over product of dienst
KLM is vandaag de dag de oudste luchtvaartmaatschappij die nog onder haar oorspronkelijke naam opereert. KLM vliegt wereldwijd. Sinds de fusie in 2004 maakt KLM deel uit van de AIR FRANCE KLM groep. KLM richt zich op het individu achter de klant, omdat KLM zich realiseert dat elke klant anders is.
Doelgroep(en)
man/vrouw 18+ geïnteresseerd in reizen en woonachtig in een van 28 landen.