Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Cupido Express
Opdrachtgever:
NS International
Bureau:
Wayne Parker Kent
Datum eerste publicatie:
19/01/2016
url:
http://www.cupidoexpress.nl
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Mark Schoones, Bart Visser, Sander Mans, Sander Hooghiemstra (Wayne Parker Kent) & Kim Duivens, Dean Koekebakker (Initiative)
Art Direction / Design:
Bart Visser, Amber Steevensz (Wayne Parker Kent)
Copy / Redactie:
Mark Schoones (Wayne Parker Kent)
Interaction Design:
Ashwin Murli, Bart Visser, Amber Steevensz (Wayne Parker Kent)
Technische realisatie:
Arjen Cleij, Niels Roozemond (Wayne Parker Kent)
Account:
Sander Hooghiemstra (Wayne Parker Kent) Kim Duivens, (Initiative)
Verantwoordelijk bij klant:
Claudia Felix en José Hofman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Is je partner romantischt? Houdt ze van winkelen of wil ze liever naar een concert? Is hij gek op restaurants of musea? NSI vertelt je op de interactieve landingspagina www.cupidoexpress.nl precies naar welke Europese stad jij met je partner heen moet gaan. Binnen enkele kliks ontdekt de bezoeker welke bestemming past bij specifieke voorkeuren. Cupido Express biedt vervolgens direct de mogelijkheid een reis te boeken. Cityguides bieden de bezoeker voor vertrek de informatie over die bestemming.
Voor/over product of dienst
NSI verzorgt treinreizen naar een brede selectie Europese steden. Deze reizen worden uitgevoerd door een gevarieerd scala aan carriers. De boodschap die NSI in de campagneperiode wilde laden luidde: Geef je lief een romantisch weekend cadeau, overweeg internationaal treinreizen en koop vanaf 19 januari een treinticket naar een Europese bestemming.
Doelgroep(en)
De Cupido Express campagne is gericht op mannen en vrouwen tussen de 25 en 55 jaar oud. AB1. Zij/hij is avontuurlijk en nieuwsgierig. Ontplooien en beleven, maar ook maatschappelijk succes en genieten zijn belangrijk. Men heeft een druk sociaal leven, een brede interesse en wil graag ‘nieuwe’ dingen ontdekken. Creatieve en bijzondere omgevingen (sfeergevoelig) zijn voor hen belangrijk.