Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mentos Playlist Freshener
Opdrachtgever:
Perfetti van Melle
Bureau:
Burst
Datum eerste publicatie:
22/03/2015
url:
http://www.mentosfreshener.com
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
BBH London & Burst
Art Direction / Design:
Burst
Copy / Redactie:
Burst
Interaction Design:
Burst
Technische realisatie:
Burst
Account:
Martine de Kock, Wendy Saas, Aniek de Haan
Verantwoordelijk bij klant:
Daan Simonis


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Mentos wil consumenten wereldwijd het Mentos Freshness gevoel laten ervaren. Daarom is in samenwerking met Spotify een tool ontwikkeld waarmee je je bestaande playlist kunt refreshen. Zo brengen we het frisse gevoel van Mentos over op je Spotify planlist.
Voor/over product of dienst
Deze campagne is productoverstijgend en voor het hele merk Mentos. Per land is er al dan niet voor gekozen om een specifiek product aan de campagne te koppelen.
Doelgroep(en)
Mentos is een merk met een brede doelgroep. Met deze campagne richten we ons op een specifiek segment van deze doelgroep: de Spotify gebruikers.