Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Glamour
Opdrachtgever:
Zalando
Bureau:
n.v.t.
Datum eerste publicatie:
13/05/2015
url:
https://www.glamour.nl/lifestyle/glamour-challenge
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Glamour Health Challenge
Art Direction / Design:
Bulent Yuksel
Copy / Redactie:
Sanne Groot Koerkamp, Elles Beijers
Interaction Design:
n.v.t.
Technische realisatie:
n.v.t.
Account:
Anke de Jong, Bernice Bickel
Verantwoordelijk bij klant:
Anke de Jong
Overigen:
Saskia van Langevelde, Fashion Director


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Glamour Health Challenge: samen met de lezeressen 4 weken lang investeren in een gezond en fit lichaam.

Belangrijk was vooral dat de lezeres zich bijzonder + betrokken voelde, zodat de GHC een succes zou zijn voor haar, Glamour en de diverse partijen waar 360-graden-samenwerkingen mee opgezet waren.
Voor/over product of dienst
De Glamour Health Challenge (GHC) is Nederlands grootste bootcamp! 12 fitbloggers maakten de komst van Kayla Itsines, Australische Instagram-celebrity (> 3,6 miljoen Instagramvolgers + > 2 miljoen Facebookfans) naar Nederland bekend aan hun duizenden volgers.

BINNEN 1 DAG:
- 7.000 aanmeldingen op de Facebookeventpagina
- 2.000 e-tickets binnen 2 uur uitverkocht

VOOR HET EVENT:
- Glamour Whatsapp-groep waarbij 1.100 lezeressen dagelijks tips kregen (gezonde recepten, mini workouts, etc.
Doelgroep(en)
Jonge vrouwen 18-35 jaar