Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Het geheim van Jean Paul: Spant!
Opdrachtgever:
Spant!
Bureau:
0to9 Cross Creative Agency
Datum eerste publicatie:
22/04/2015
url:
http://www.byjeanpaul.nl
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Sophie Zwaan-Gelok, Joost van Gorsel
Art Direction / Design:
Art: Sophie Zwaan-Gelok, Joost van Gorsel - Design: Marleen Kuijf, Dennis Jonkman
Copy / Redactie:
0to9 in samenwerking met Vincent van Bruchem
Interaction Design:
Reinier Haars
Technische realisatie:
Dennis Jonkman
Account:
Linda de Moor-Moen, Robert Jan van Leeuwen
Verantwoordelijk bij klant:
Isabel van den Berg-Grift, Petra Prinsen
Overigen:
Acteur: Martijn Roost, Casting: Hebbes Casting, Film&camera: NOON Creation, Paul Lensink Fotografie: Maaike van Haaster, Vincent van Gaalen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Als event professional word je vooral bestookt met glossy brochures en plattegronden van potentiële locaties. Tijd om het voor Spant in Bussum net even anders te doen! Om op bijzondere wijze het DNA van Spant te communiceren introduceert 0to9 voor de campagne een character in de vorm van Best Event Professional (#BEP) Jean Paul, dé party professional van ‘t Gooi en vaste, tevreden klant van Spant!
Voor/over product of dienst
Jean Paul bezoekt Linkedin-profielen van eventmanagers. Daarna ontvangen zij een gepersonaliseerde glossy ‘Gooische Geheimen’ waar Jean Paul praat over de Chaneldige plek Spant. Daarnaast heeft hij een website met tips, een selectie video’s en is zijn charmante zichtbaarheid op diverse socials te vinden waar hij een inkijkje geeft in zijn succesvolle leven als eventprofessional. Op deze manier leert men druppelsgewijs Jean Paul kennen en wordt Spant op een natuurlijke wijze geïntroduceerd.
Doelgroep(en)
Vrouwelijke eventmanagers en eventprofessionals van 35 plus.
Actief op socials en lezers van glossy's.