Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
TNT Keep Scoring
Opdrachtgever:
TNT
Bureau:
Etcetera & Red Urban
Datum eerste publicatie:
01/09/2015
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards-2016/tnt-keep-scoring-game/ http://keepscoring.flavour.nl/nl_nl
Categorie:
Game

Credits

Concept:
Peter van Leeuwen
Art Direction / Design:
Peter van Leeuwen, Colorbleed
Copy / Redactie:
John Scott
Interaction Design:
Kees van Dorp
Technische realisatie:
Kees van Dorp, Flavour
Account:
Pim Beekman, Maaike Langereis, Vincent Troupin, Marc Elbers, Jeffry Sol
Verantwoordelijk bij klant:
Raoul Sreenivasan
Overigen:
Maria Grodecki, Robert Gruijters, Markus Hofman, Evelien van Rath, Karel Fluijt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
Het hart van deze pan-Europese business-to-business-campagne ‘Keep scoring with TNT’ is een online game waar deelnemers penalty’s schieten en bedrijven met elkaar de strijd aan kunnen gaan in een shoot-out. Binnen deze activatie besparen klanten 20% op zendingen van en naar tien Europese landen. In voetbal draait het om scoren en om teamwork. Dat sluit mooi aan bij ons thema: TNT The People Network.
Voor/over product of dienst
TNT is dé leverancier van wereldwijde koeriers- en expresdiensten voor de zakelijke markt. TNT zorgt dat deze pakketten veilig en op tijd worden bezorgd. Waarbij de focus ligt op Europa.
Doelgroep(en)
Primair: mkb
Secundair: grootzakelijk