Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Claiming the moment - Galaxy S6 Edge+
Opdrachtgever:
Samsung Nederland - Mobile division
Bureau:
Starcom Nederland
Datum eerste publicatie:
09/09/2015
url:
http://-
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Starcom Nederland
Art Direction / Design:
-
Copy / Redactie:
Cheel, Performics & Starcom NL
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Starcom Nederland
Verantwoordelijk bij klant:
Roos Bulder
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
'Nieuwe Iphone...' --> 'Oeps… Bedoelde je de Samsung GS6;)?'
Het uitgangspunt van de ‘Claiming the Moment - S6 Edge+ campagne’ was om kort & disruptief de lancering en het momentum van de nieuwe Apple devices online te ‘kapen’.
Hoe?
Door online overal aanwezig te zijn waar werd verteld of gezocht naar de Apple lancering. Samsung kwam op Seach, YouTube & online nieuws rondom de Iphone bovenaan te staan met een inhaker, knipoog en/of de betere product specs van de S6 Edge+.
Voor/over product of dienst
De S6 Edge + is het beste van de Samsung Galaxy S6, maar dan met een dikke Plus. Met o.a. een groter scherm (5.7 inch), dual edge design, live broadcasting functie en de allerbeste camera heeft deze telefoon vooruitstrevendere specs dan zijn concurrenten.
Doelgroep(en)
Iedereen die online zoekt naar en/of geïnteresseerd is in de nieuwste Apple telefoon (Iphone 6S+).