Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Gitaarmeisje
Opdrachtgever:
Marktplaats
Bureau:
Blue Mango Interactive
Datum eerste publicatie:
23/03/2015
url:
http://statisch.marktplaats.nl/html/gaervoor
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Blue Mango Interactive
Art Direction / Design:
Blue Mango Interactive: Koen Neggers, Shirley Schouren
Copy / Redactie:
Blue Mango Interactive
Interaction Design:
Blue Mango Interactive
Technische realisatie:
Blue Mango Interactive: Luke van der Palen
Account:
Blue Mango Interactive: Guus Beekmans, Tim Deynen
Verantwoordelijk bij klant:
Marktplaats: Mandy Sturkenboom


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Voor de online doorvertaling van de Marktplaats campagne “gitaarmeisje”, is de slaapkamer van het meisje waar de TVC zich afspeelt, omgetoverd tot één grote Marktplaats etalage. Alle spullen in de kamer zijn interactief gemaakt, om zo de rijkheid van het Marktplaats aanbod te illustreren. Van de gitaar tot het ladekastje en de gordijnen aan de muur, alles is gekocht of te koop op Marktplaats. De gebruiker kan zelf op verkenning door de kamer en zo op zoek naar zijn of haar eigen slimme deal.
Voor/over product of dienst
‘Alles kunnen doen wat jij wilt. Marktplaats brengt het binnen handbereik'. Dat is de kern van de nieuwe merkstrategie van Marktplaats. Autonomie staat daarin centraal. De vrijheid om te kunnen doen wat jij wilt; of je nu wat bijzonders zoekt, een slimme deal voor iets alledaags of juist nieuwe mogelijkheden creëert door het verkopen van spullen, Marktplaats brengt het binnen handbereik.
Doelgroep(en)
Marktplaats is er voor iedereen. De doelgroep voor deze campagne was dan ook heel breed: kopers en verkopers, mannen en vrouwen, leeftijd 20-65 jaar.