Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Hoe Microsoft Azure 3 maal sneller groeide dan de markt
Opdrachtgever:
Microsoft
Bureau:
Carat Nederland
Datum eerste publicatie:
01/01/2015
url:
https://azure.microsoft.com/nl-nl/
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Carat Nederland
Art Direction / Design:
Carat Nederland
Copy / Redactie:
Microsoft - Marzena Hubicka
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
iProspect - Melvin van Gom
Account:
Carat Nederland - Els Wijnstekers
Verantwoordelijk bij klant:
Microsoft - Niels Lohuis
Overigen:
Second Degree - Martine Meijburg


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
Acquisitie campagne waarbij alle digitale kanalen perfect zijn geïntegreerd in een holistisch ecosysteem wat heeft geresulteerd in een maand over maand omzetgroei van 15% waar de doelstelling 8% was. De lead Nurture engine die wij creëerden zorgde ervoor dat Microsoft Azure drie keer zo snel groeide als de markt.
Voor/over product of dienst
Microsoft Azure is simpel gezegd het cloudplatform van Microsoft. De gebruiker heeft de mogelijkheid om verschillende diensten af te nemen. Deze liggen op het gebied van Software, Platform en Infrastructuur. Elke dienst vraagt om een aparte benadering van de markt waarbij ieder deelgebied zich richt op een aparte doelgroep.
Doelgroep(en)
• IT Professionals
• Developers
• Business Decision Makers (BI, Finance, Marketing, Sales, Analisten)
Cloud innovatie brengt business en infrastructuur uitdagingen mee voor IT.
IT’ers houden van nature niet zo van verandering, maar realiseren zich dat zij moeten meegaan in de verandering die om hun heen plaatsvind. Zij willen het liefst de controle hebben over de infrastructuur en degene zijn die verantwoordelijk is voor het succes en groei van de organisatie. IT beslissingen worden meer en meer genomen door andere Business Decision Makers wat een bedreiging vormt voor hen.