Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
KPN Late Rembrandt
Opdrachtgever:
KPN
Bureau:
N=5, Born05, Fresh Bridge, Online Company
Datum eerste publicatie:
12/02/2015
url:
http://offline gehaald na tentoonstelling
Categorie:
Digital Campaign

Credits

Concept:
Born05, N=5
Art Direction / Design:
Born05, N=5
Copy / Redactie:
KPN, Born05, Fresh Bridge
Interaction Design:
Born05
Technische realisatie:
Born05
Account:
KPN, Born05
Verantwoordelijk bij klant:
KPN
Overigen:
Digined, Online Company


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Digital Campaign

Projectbeschrijving
De tentoonstelling Late Rembrandt was voor kunstliefhebbers hét culturele hoogtepunt van 2015. Nog nooit was er zo’n groots overzicht samen van Rembrandts werken uit zijn laatste periode. KPN helpt het Rijksmuseum om een vernieuwend, cultureel instituut te zijn. Met de digital campagne Late Rembrandt ondersteunt KPN om dit culturele evenement door het zowel offline als online groot te maken.
Voor/over product of dienst
Als oer-Hollandse marktleider in ICT en telecom diensten heeft KPN sinds 2010 gekozen voor een sponsorbeleid dat zich richt op een aantal typisch Nederlandse domeinen waaronder het Rijksmuseum (kunst en cultuur). Als hoofdsponsor ondersteunt KPN het Rijksmuseum niet alleen financieel, maar vooral ook met ICT kennis. Door deze digitale campagne helpt KPN de strategie van het Rijksmuseum verwezenlijken om een vernieuwend, state-of-the-art cultureel instituut te zijn voor de wereld.
Doelgroep(en)
1. Alle Nederlanders met interesse voor het Rijksmuseum en Rembrandt;
2. Huidige klanten en relaties van KPN;
3. Medewerkers van KPN.