Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sourcy Vitaminwater – Geef Kleur aan de Sleur
Opdrachtgever:
Vrumona – Sourcy Vitaminwater
Bureau:
Starcom, LiquidThread, We are Eddie en Daniel Disselkoen & Boomerang Create
Datum eerste publicatie:
31/08/2015
url:
https://www.facebook.com/sourcyvitaminwater/?fref=ts
Categorie:
Content

Credits

Concept:
We are Eddie en Daniel Disselkoen, Boomerang Create
Art Direction / Design:
Boomerang Create
Copy / Redactie:
We are Eddie, Daniel Disselkoen, Boomerang Create
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
NextEmpire
Account:
Starcom, LiquidThread & Boomerang Create
Verantwoordelijk bij klant:
Sophia Kerkhof-Schneider en Muriël Boelen
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Het verfrissende Sourcy Vitaminwater gaat in deze campagne de strijd aan met dagelijkse sleurmomenten. Wij brachten kleur in de sleur van onze consumenten. Na introductie van de #saaifie, zorgde een speciaal omgebouwde kleurrijke roltrap voor unieke content; herkenbare roltrapritjes werden ineens onderdeel van een spelshow vol kleur en positiviteit. Ook de hoofdprijs gooide hoge ogen: onze winnaar ging op reis naar Hong Kong waar hij kleur in de sleur bracht op de langste roltrap van de wereld!
Voor/over product of dienst
Sourcy Vitaminwater is een koolzuurvrije drank gemaakt van mineraalwater met toegevoegde vitamines. Deze kleurrijke dorstlesser is verkrijgbaar in 8 verfrissende kleuren en lichte fruitsmaken. Sourcy Vitaminwater bevat ongeveer de helft van de hoeveelheid calorieën en suikers ten opzichte van reguliere frisdranken, slechts 19 kCal per 100 ml, een verantwoorde keuze dus.
Het 50cl flesje is handig voor onderweg en de 1liter fles lekker voor thuis.
Doelgroep(en)
Onze doelgroep bestaat uit stijlvolle volwassenen - mannen en vrouwen tussen 20 en 35 jaar. Ze zijn druk bezig om hun eigen pad te bepalen en zijn daarnaast erg ambitieus. Ze hebben geen gericht einddoel, maar ze willen wel ergens komen. Zij zijn het liefst actief bezig en hebben een hekel aan de dagelijkse sleur. In de rij staan, uit het raam van de tram staren of op een roltrap wachten tot je beneden bent.