Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sourcy Vitaminwater – Geef Kleur aan de Sleur
Opdrachtgever:
Vrumona – Sourcy Vitaminwater
Bureau:
Starcom, LiquidThread, We are Eddie en Daniel Disselkoen & Boomerang Create
Datum eerste publicatie:
31/08/2015
url:
https://www.facebook.com/sourcyvitaminwater/videos/1148820321813155/
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
We are Eddie en Daniel Disselkoen, Boomerang Create
Art Direction / Design:
We are Eddie en Daniel Disselkoen, Boomerang Create
Copy / Redactie:
We are Eddie, Daniel Disselkoen, Boomerang Create
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
NextEmpire
Account:
Starcom, LiquidThread & Boomerang Create
Verantwoordelijk bij klant:
Sophia Kerkhof-Schneider en Muriël Boelen
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Het verfrissende Sourcy Vitaminwater gaat in de campagne de strijd aan met dagelijkse sleurmomenten, vanuit de brandstory: refresh daily travel. Zo brachten wij kleur in de sleur van de consumenten. Na introductie van de #saaifie, hebben wij een heel alledaagse ‘onderweg’ plek aangepakt waar sleur duidelijk zichtbaar is; de roltrap. Hier kwamen niets vermoedende mensen in een ware gameshow terecht (met Eddy Zoëy en Lize Korpershoek) en kon je een reis naar de langste roltrap ter wereld winnen.
Voor/over product of dienst
Sourcy Vitaminwater is een koolzuurvrije drank gemaakt van mineraalwater met toegevoegde
vitamines. Deze kleurrijke dorstlesser is verkrijgbaar in 8 verfrissende kleuren en lichte fruitsmaken. Sourcy Vitaminwater bevat ongeveer de helft van de hoeveelheid calorieën en suikers ten opzichte van reguliere frisdranken, slechts 19 kCal per 100 ml, een verantwoorde keuze dus.
Het 50cl flesje is handig voor onderweg en de 1liter fles lekker voor thuis.
Doelgroep(en)
Onze doelgroep bestaat uit jong volwassenen - mannen en vrouwen tussen 20 en 35 jaar. Ze zijn druk bezig om hun eigen pad te bepalen en zijn daarnaast erg ambitieus. Daarnaast zijn ze het liefst actief bezig, veel onderweg en hebben ze een hekel aan de dagelijkse sleur.