Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Instagram Shoot Out
Opdrachtgever:
Interpolis
Bureau:
Brandstichting Amsterdam
Datum eerste publicatie:
13/05/2015
url:
https://www.instagram.com/interpolis/
Categorie:
Social Media
Content

Credits

Concept:
Brandstichting Amsterdam
Art Direction / Design:
Roy Schellekens
Copy / Redactie:
Ruben Smit
Interaction Design:
Ruben Smit
Technische realisatie:
-
Account:
Brandstichting Amsterdam
Verantwoordelijk bij klant:
Kim Smulders


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
In een drieweekse campagne nemen de twee Nederlandse Hockeyinternationals -en Interpolis ambassadeurs- Jaap Stockmann en Lidewij Welten het tegen elkaar op in een Shoot-Out. De doelgroep kon meedoen, voorspellen en de interactie opzoeken met elkaar en hun hockeyhelden. Dit zorgde uiteindelijk voor drie weken lang digitaal hockeyplezier, vol engagement, interactie en fun, precies op de plek waar de doelgroep niet weg te slaan is: Instagram.
Voor/over product of dienst
Jaarlijks lopen meer dan 100.000 hockeyers jaarlijks een blessure op. Naast goeie verzekeringen, wil Interpolis samen met de KNHB en haar leden de veiligheid en gezondheid op en rond het hockeyveld verbeteren. Dat doen ze door middel van voorlichting en preventie voor iedereen op het Hockeyveld, van profs tot junioren.
Doelgroep(en)
De 70.000 jongeren tussen de 14 en 20 jaar oud die op hockey zitten.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
In een drieweekse contentcampagne nemen de twee Nederlandse Hockeyinternationals -en Interpolis ambassadeurs- Jaap Stockmann en Lidewij Welten het tegen elkaar op in een ware Shoot-Out. De doelgroep kon meedoen, voorspellen en de interactie opzoeken met elkaar en hun hockeyhelden. En dit deden ze volle bak. Dit zorgde uiteindelijk voor een drie weken lange digitaal hockeyplezier, vol engagement, interactie en fun, precies op de plek waar de doelgroep niet weg te slaan is: Instagram.
Voor/over product of dienst
Jaarlijks lopen meer dan 100.000 hockeyers jaarlijks een blessure op. Naast goeie verzekeringen, wil Interpolis samen met de KNHB en haar leden de veiligheid en gezondheid op en rond het hockeyveld verbeteren. Dat doen ze door middel van voorlichting en preventie voor iedereen op het Hockeyveld, van profs tot junioren.
Doelgroep(en)
De 70.000 jongeren tussen de 14 en 20 jaar oud die op hockey zitten.