Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Nickelodeon Erecode
Opdrachtgever:
Efteling
Bureau:
BrandDeli
Datum eerste publicatie:
06/06/2015
url:
http://superherocheesecake.com/work/nickelodeon-erecode
Categorie:
Next TV & Film

Credits

Concept:
TV: Marlin Mastenbroek, Jan Willem den Ouden, Kirby Beckman, (BrandDeli) Marieke van Oostrum (Nickelodeon,Viacom) App: Jan Willem den Ouden (BrandDeli)
Art Direction / Design:
John Beckers (freelance)
Copy / Redactie:
BrandDeli
Interaction Design:
Superhero Cheesecake
Technische realisatie:
TV Programma: Niehe Media App: Superhero Cheesecake
Account:
Account: Anouk Last, Rens Scheffers (BrandDeli) Producer: Tamara Planken (BrandDeli) Project Management: Katja van Dijk (freelance)
Verantwoordelijk bij klant:
Maaike Verhoeven, Suzanne Meijer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Next TV & Film

Projectbeschrijving
In het spannende tv programma Nickelodeon Erecode strijden 4 teams in de Efteling. Kinderen kunnen het avontuur thuis meebeleven en live meespelen in de Erecode app. Met bijzondere prestaties in de app verdienen spelers medailles in een virtueel verzamel album. Sommige medailles zijn zeldzaam en dubbele kun je ruilen met vriendjes op school. Enkele unlock je alleen op locatie in de Efteling. Een avontuur dat je meeneemt van de tv in je huiskamer naar het schoolplein en zelfs tot de Efteling.
Voor/over product of dienst
De Efteling is de afgelopen 10 jaar steeds verder getransformeerd van liefelijk sprookjesbos naar thrilling attractiepark. Ook oudere kids (9-12) moeten worden aangesproken op het feit dat de Efteling ook voor hen een cool dagje uit is door de diversiteit van het park te zien en hierdoor zin krijgen in een bezoek aan de Efteling.
Doelgroep(en)
Kinderen uit heel Nederland, tussen de zes en twaalf jaar met een focus op negen tot twaalf jarigen. Kinderen zijn competitief, dol op uitdagingen, verzamelen en fanatieke supporters van hun favoriete team.