Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Short vs Fast
Opdrachtgever:
SEAT Nederland
Bureau:
Sunshine and Sausages
Datum eerste publicatie:
14/07/2015
url:
http://shortfast.seat.nl
Categorie:
Next TV & Film

Credits

Concept:
Lennard Freij & Paul van Vliet (Sunshine and Sausages)
Art Direction / Design:
Lennard Freij
Copy / Redactie:
Paul van Vliet
Interaction Design:
Lennard Freij
Technische realisatie:
VICE
Account:
Sunshine and Sausages: Jeroen Huisman, Franklin van den Bos, Jill van Kuetsem / VICE: Joost Peper, Tamara Eeuwe
Verantwoordelijk bij klant:
Onno Wittenberg, Ellen van Leeuwen, Michael Dekker
Overigen:
Creatieve directie: Bas Boterman, Niels Streckfuss (Sunshine and Sausages) / Regisseur: Erik Eijgenstein (VICE)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Next TV & Film

Projectbeschrijving
Short vs Fast is een online te volgen battle tussen de pijlsnelle SEAT Leon ST Cupra en de avontuurlijke SEAT Leon X-PERIENCE. Een roadtrip die draait om de vraag welke route jouw voorkeur verdient: de korte of de snelle? Tussen startpunt Berlijn en eindbestemming Barcelona volbrengen twee teams van BN’ers onderweg 5 challenges. De kijker thuis die de uiteindelijke winnaar voorspelt, wordt beloond met een eigen roadtrip in de winnende auto.
Voor/over product of dienst
Het automerk SEAT verenigt Duitse gründlichkeit in haar technologie met Spaanse passie in haar design. Technology to Enjoy is van het merk de belangrijkste belofte; het faciliteren van rijplezier is essentieel. Deze campagne introduceert twee nieuwe modellen binnen de familie van de Leon: de ST Cupra, een krachtpatser met 280 pk, en de X-PERIENCE, een avonturier met 4WD.
Doelgroep(en)
Mannen tussen de 20 en 35, bovengemiddeld geïnteresseerd in auto’s, bovengemiddeld actief online, nauwelijks nog consument van lineaire tv.