Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
KLM Notify Me
Opdrachtgever:
Royal Dutch Airlines
Bureau:
Code DAzur
Datum eerste publicatie:
15/12/2015
url:
http://www.klm.com/notifyme
Categorie:
Innovation
Digital Service Idea

Credits

Concept:
KLM Royal Dutch Airlines
Art Direction / Design:
Code DAzur
Copy / Redactie:
KLM Royal Dutch Airlines
Interaction Design:
Code DAzur
Technische realisatie:
Code DAzur
Account:
KLM Royal Dutch Airlines
Verantwoordelijk bij klant:
Romar Bucur, Karlijn Vogel-Meijer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Social fans zijn zeer geinteresseerd in aanbiedingen van KLM. Dagelijks komen vragen binnen wanneer de nieuwe Werelddeal Weken beginnen, of dat KLm kan waarschuwen als de prijs van een bepaalde bestemming onder een bepaalde prijs komt.
Daarom heeft KLM NotifyMe gelanceerd, een service die gebruikers de mogelijkheid biedt om via klm.com/notifyme een melding in te stellen voor een bepaalde bestemming of voor aanbiedingen in het algemeen. Deze melding wordt gestuurd via Facebook of Twitter, het platform waar de gebruiker zelf op actief is!
Voor/over product of dienst
NotifyMe bestaat uit twee diensten voor onze klanten. Wil je weten wanneer de prijs voor een ticket naar Parijs onder de 150 euro komt? Of de prijs naar New York onder 600? Stel een prijs alert in voor jouw favoriete bestemming en maximumbedrag en wij laten jou via Facebook of Twitter weten wanneer deze beschikbaar is. Wil je nooit meer een aanbieding van KLM missen? Wij laten jou als eerste via Facebook of Twitter weten wanneer bijvoorbeeld de Werelddeal Weken beginnen of er een goede social offer is!
Doelgroep(en)
Iedereen kan gebruik maken van deze service.


Case omschrijving: Digital Service Idea

Projectbeschrijving
Social fans zijn zeer geinteresseerd in aanbiedingen van KLM. Dagelijks komen vragen binnen wanneer de nieuwe Werelddeal Weken beginnen, of dat KLm kan waarschuwen als de prijs van een bepaalde bestemming onder een bepaalde prijs komt.
Daarom heeft KLM NotifyMe gelanceerd, een service die gebruikers de mogelijkheid biedt om via klm.com/notifyme een melding in te stellen voor een bepaalde bestemming of voor aanbiedingen in het algemeen. Deze melding wordt gestuurd via Facebook of Twitter, het platform waar de gebruiker zelf op actief is!
Voor/over product of dienst
NotifyMe bestaat uit twee diensten voor onze klanten. Wil je weten wanneer de prijs voor een ticket naar Parijs onder de 150 euro komt? Of de prijs naar New York onder 600? Stel een prijs alert in voor jouw favoriete bestemming en maximumbedrag en wij laten jou via Facebook of Twitter weten wanneer deze beschikbaar is. Wil je nooit meer een aanbieding van KLM missen? Wij laten jou als eerste via Facebook of Twitter weten wanneer bijvoorbeeld de Werelddeal Weken beginnen of er een goede social offer is!
Doelgroep(en)
Iedereen kan gebruik maken van deze service.