Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
LinkedUit
Opdrachtgever:
Volkswagen
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
14/04/2011
url:
http://achtung.nl/awards/2011/volkswagenlinkeduit/nl/
Categorie:
Social Media
Online Campagne
Website
Media-Inzet

Credits

Concept:
ACHTUNG!
Art Direction / Design:
ACHTUNG!
Copy / Redactie:
ACHTUNG!
Interaction Design:
ACHTUNG!
Technische realisatie:
B-LEX
Account:
ACHTUNG!
Verantwoordelijk bij klant:
Menno van de Gronden, Marie-louise Busscher


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De Passat staat voor de introductie bekend als degelijk, betrouwbaar maar ook als een auto die standaard nogal kaal uitgerust is. De nieuwe Passat valt daarom op doordat het standaardmodel verrassend rijk uitgerust is, met handige features die bij een zakelijk publiek in de smaak vallen. De pay-off is daarom 'nogal vol van zichzelf'. Bij start van de introductie vertellen we hoe vol de nieuwe Passat van zichzelf is. Als die boodschap geland is, starten we een activatie op het grootste zakelijke netwerk van Nederland, Linkedin. Met LinkedUit dagen we professioneel Nederland uit om te zien wie net zo vol is van zichzelf als de nieuwe passat...
Voor/over product of dienst
Volkswagen Passat, het nieuwe model dat in het voorjaar van 2011 geïntroduceerd werd
Doelgroep(en)
Zakelijke rijders die de Passat willen leasen of prive willen rijden. Hoofdzakelijk mannen tussen 30-55. Ziten veel op LinkedIn. Niet makkelijk te verleiden met 'standaard' reclame.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De Passat staat voor de introductie bekend als degelijk, betrouwbaar maar ook als een auto die standaard nogal kaal uitgerust is. De nieuwe Passat valt daarom op doordat het standaardmodel verrassend rijk uitgerust is, met handige features die bij een zakelijk publiek in de smaak vallen. De pay-off is daarom 'nogal vol van zichzelf'. Bij start van de introductie vertellen we hoe vol de nieuwe Passat van zichzelf is. Als die boodschap geland is, starten we een activatie op het grootste zakelijke netwerk van Nederland, Linkedin. Met LinkedUit dagen we professioneel Nederland uit om te zien wie net zo vol is van zichzelf als de nieuwe passat...
Voor/over product of dienst
Volkswagen Passat, het nieuwe model dat in het voorjaar van 2011 geïntroduceerd werd
Doelgroep(en)
Zakelijke rijders die de Passat willen leasen of prive willen rijden. Hoofdzakelijk mannen tussen 30-55. Ziten veel op LinkedIn. Niet makkelijk te verleiden met 'standaard' reclame.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De Passat staat voor de introductie bekend als degelijk, betrouwbaar maar ook als een auto die standaard nogal kaal uitgerust is. De nieuwe Passat valt daarom op doordat het standaardmodel verrassend rijk uitgerust is, met handige features die bij een zakelijk publiek in de smaak vallen. De pay-off is daarom 'nogal vol van zichzelf'. Bij start van de introductie vertellen we hoe vol de nieuwe Passat van zichzelf is. Als die boodschap geland is, starten we een activatie op het grootste zakelijke netwerk van Nederland, Linkedin. Met LinkedUit dagen we professioneel Nederland uit om te zien wie net zo vol is van zichzelf als de nieuwe passat...
Voor/over product of dienst
Volkswagen Passat, het nieuwe model dat in het voorjaar van 2011 geïntroduceerd werd
Doelgroep(en)
Zakelijke rijders die de Passat willen leasen of prive willen rijden. Hoofdzakelijk mannen tussen 30-55. Ziten veel op LinkedIn. Niet makkelijk te verleiden met 'standaard' reclame.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
De Passat staat voor de introductie bekend als degelijk, betrouwbaar maar ook als een auto die standaard nogal kaal uitgerust is. De nieuwe Passat valt daarom op doordat het standaardmodel verrassend rijk uitgerust is, met handige features die bij een zakelijk publiek in de smaak vallen. De pay-off is daarom 'nogal vol van zichzelf'. Bij start van de introductie vertellen we hoe vol de nieuwe Passat van zichzelf is. Als die boodschap geland is, starten we een activatie op het grootste zakelijke netwerk van Nederland, Linkedin. Met LinkedUit dagen we professioneel Nederland uit om te zien wie net zo vol is van zichzelf als de nieuwe passat...
Voor/over product of dienst
Volkswagen Passat, het nieuwe model dat in het voorjaar van 2011 geïntroduceerd werd
Doelgroep(en)
Zakelijke rijders die de Passat willen leasen of prive willen rijden. Hoofdzakelijk mannen tussen 30-55. Ziten veel op LinkedIn. Niet makkelijk te verleiden met 'standaard' reclame.