Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Serious Gigs
Opdrachtgever:
3FM
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
30/01/2012
url:
http://achtung.nl/awards/2011/3fmseriousgigs/nl/
Categorie:
Crossmedia
Content

Credits

Concept:
ACHTUNG!
Art Direction / Design:
ACHTUNG!
Copy / Redactie:
ACHTUNG!
Interaction Design:
ACHTUNG!
Technische realisatie:
B-LEX
Account:
ACHTUNG!
Verantwoordelijk bij klant:
Wilbert Mutsaers, Bart de Voogd, Stefanie van Keimpema


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Om luisteraars dichter bij de online activiteiten en evenemenren van 3FM op te betrekken, starten we een uitnodigend thema: Get Serious. En we trappen de campagne af met Serious Gigs, een serie pop-up concerten door 3FM artiesten, die fans, luisteraars en artiesten op spontane wijze bij elkaar brengen en het typische 3FM gevoel laten beleven. Via radio en online geven we hints over de artiesten, locaties en tijdstippen van de gigs. Luisteraars en fans die de hints goed intepreteren, kunnen de pop-up concerten gratis bijwonen. Van de concerten maken we clips die online en op televisie uitnodigen om met alle 3FM activiteiten mee te doen.
Voor/over product of dienst
3FM, de radiozender van de publieke omroep
Doelgroep(en)
Luisteraars en fans (leeftijd 15-45) van 3FM


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Om luisteraars dichter bij de online activiteiten en evenemenren van 3FM op te betrekken, starten we een uitnodigend thema: Get Serious. En we trappen de campagne af met Serious Gigs, een serie pop-up concerten door 3FM artiesten, die fans, luisteraars en artiesten op spontane wijze bij elkaar brengen en het typische 3FM gevoel laten beleven. Via radio en online geven we hints over de artiesten, locaties en tijdstippen van de gigs. Luisteraars en fans die de hints goed intepreteren, kunnen de pop-up concerten gratis bijwonen. Van de concerten maken we clips die online en op televisie uitnodigen om met alle 3FM activiteiten mee te doen.
Voor/over product of dienst
3FM, de radiozender van de publieke omroep
Doelgroep(en)
Luisteraars en fans (leeftijd 15-45) van 3FM