Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Facebook Facts
Opdrachtgever:
Hi (KPN)
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
29/03/2012
url:
http://www.vriendendelenalles.nl
Categorie:
Innovation

Credits

Concept:
Jelle Kolleman
Art Direction / Design:
Wouter Vanhaeren
Copy / Redactie:
Merlijn van Vliet
Technische realisatie:
Kees van Dorp
Account:
Sanne van der Bie, Marc Elbers
Verantwoordelijk bij klant:
Yvonne Prins, Dave Frauenfelder, Steffen Rieter


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
In de ‘Vind ik leuk’ campagne staat mobiel internet van Hi centraal.

Hi is de enige telecomprovider die echt snapt wat mobiel internet betekent voor jongeren. Het is onmisbaar, omdat jongeren altijd in contact willen staan met hun vrienden en alles willen delen.

Net als het leven van jongeren draait de campagne helemaal om Facebook. We laten zien dat vrienden echt alles delen en altijd direct reageren. Het is de eerste 100% geïntegreerde Facebook campagne waarbij Facebookposts in alle middelen het verhaal vertellen.

Binnen de ‘Vind ik leuk’ campagne wil Hi de doelgroep tevens binnen Facebook zelf activeren.

Ons antwoord: Hi Facebook Facts, de eerste Facebook applicatie die persoonlijke data van Facebook gebruikers integreert in een interactieve video.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. Hi laat zich niet tegenhouden door de conventies in de markt en biedt unieke diensten, speciaal afgestemd op de doelgroep. Door haar manier van communiceren is Hi het enige telecommerk geworden dat echt dicht bij jongeren staat.
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen, 18-24, die altijd en overal in contact staan met hun vrienden.