Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mijnscheepvaartmuseum.nl
Opdrachtgever:
Nederlands Scheepvaartmuseum
Bureau:
Total Active Media
Datum eerste publicatie:
01/10/2011
url:
http://www.mijnscheepvaartmuseum.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Martijn Arts
Art Direction / Design:
Paul Wolfs en David van 't Westende
Copy / Redactie:
Renson van Tilborg en Peter Lok
Interaction Design:
Ruud Burger
Technische realisatie:
Robbert van t Westende
Verantwoordelijk bij klant:
Linda Mol


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Een online 3D-versie van het museum op basis van de objecten in het depot. Bezoekers kunnen deze objecten zich toe-eigenen en verbijzonderen door er een eigen verhaal mee te vertellen. Hun interpretatie (lees: fantasie) en de feitelijke objectbeschrijving monden tezamen uit in een virtuele ‘Panorama Mesdag’, zijnde een representatie van hun beleving.
Doelgroep(en)
Doelgroep Scheepvaarmuseum: 4 - 88 jaar, nu nog alleen Nederlanders, later ook wereldwijd