Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Audi Cabrio Experience
Opdrachtgever:
Pon's Automobielhandel
Bureau:
KOEN Merkactivatie / Eboost Interactive
Datum eerste publicatie:
01/04/2011
url:
http://www.audicabriolet.nl/casefilm/
Categorie:
Innovation

Credits

Concept:
Tim van de Rijdt, Mark van der Heijden, Geert Ploeger
Art Direction / Design:
Tim van de Rijdt, Maarten Mieras
Copy / Redactie:
Mark van der Heijden
Interaction Design:
Martijn van Buuren, Aernout Br
Technische realisatie:
Miguel Zamora Lopez, Stan Bluijs
Account:
Erik-Jan Koense, Judith Langeslag
Verantwoordelijk bij klant:
Wil Giezenaar, Joost Klumper, Maarten Erdmann


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Cabrio’s zijn voor Audi geen volume modellen, maar wel zeer belangrijk voor de beleving van het merk.
Hoe kunnen we in het voorjaar met een beperkt budget de cabrio’s van Audi voor het voetlicht brengen, het merk Audi (Vorsprung durch Technik) hiermee laden en proefritten realiseren bij de dealers.
De Audi Cabrio Experience is de eerste online proefrit die je (met behulp van Google Streetview beelden) in staat stelt om in de cabrio van jouw keuze een proefrit te maken waar je maar wilt.
De resultaten scoorden ruim boven de doelstellingen.
Voor/over product of dienst
Cabrio’s van Audi te weten:
De A3 Cabrio, de A5 Cabrio en de TT Cabrio
Doelgroep(en)
(Potentiele) Cabrio rijders zijn lastig in te delen binnen een bepaalde doelgroep. Het zijn zowel vrouwen als mannen in meerdere leeftijdscategorieën en inkomensklasse. Een brede doelgroep dus.