Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vodafone ID&T sponsorship
Opdrachtgever:
Vodafone
Bureau:
Achtung / Icemobile
Datum eerste publicatie:
10/03/2011
url:
http://Zie casevideo: http://achtung.nl/awards/2011/vodafone-id&T/nl/
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Achtung / Icemobile
Art Direction / Design:
Achtung / Icemobile
Copy / Redactie:
Achtung
Interaction Design:
Icemobile
Technische realisatie:
Icemobile
Account:
Vodafone
Verantwoordelijk bij klant:
Vodafone


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Vier mega-evenementen van organisator ID&T - Sensation Innerspace, Welcome to the Future, Mysteryland en Dirty Dutch - trokken in 2011 niet minder dan 140.000 bezoekers, met als hoogtepunt de 60.000 bezoekers op Mysteryland.
Vodafone greep haar strategische partnership met ID&T met beide handen aan om haar positie als dé aanbieder van mobiel internet onder jongeren te verstevigen. Het resultaat was een innovatieve, cross-mediale sponsorcampagne waarmee bezoekers van de evenementen en (potentiële) klanten aangemoedigd werden bestaande en nieuwe mogelijkheden van mobiel internet maximaal te benutten. Van Facebook, Twitter en Youtube tot mobiele apps, extra netwerkcapaciteit en live verslag van de evenementen. Een volledige campagne om de ervaring van klanten, bezoekers van de evenementen alsook de thuisblijvers te verrijken.
(Zie casevideo via deze link: http://achtung.nl/awards/2011/vodafone-id&T/nl/)
Voor/over product of dienst
Vodafone mobiel internet
Doelgroep(en)
Jongeren in de leeftijd 18 – 30 jaar, betrokken bij en geïnteresseerd in innovaties op het gebied van mobiel internet